Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСкалецький, М. П.uk
dc.date.accessioned2021-05-11T10:23:02Z
dc.date.available2021-05-11T10:23:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСкалецький М. П. Про парадигмальні засади реформи освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. П. Скалецький // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5896.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32052
dc.description.abstractУ статті проводиться аналіз реформи вищої освіти, яка здійснюється в нашій країні. Основна її мета — з'ясування парадигмальних принципів, основних цілей і завдань реформи освіти. Звертається увага на необхідність збереження кращих здобутків у сфері освіти і їх примноження. Підкреслюється, що скорочення гуманітарних циклів, соціально спрямованих блоків з неминучістю рано чи пізно призведе до духовного збіднення особистості, зниження потенціалу її соціальної активності. Орієнтація західноєвропейських країн на фахівця-професіонала — це лише одна сторона освіти, іншою є виховна, яка духовно збагачує особу, що формується. Західна модель швидше за все може бути визначена як емпірико-раціональна з акцентом на професіоналізм. Її завдання — створити людину-функцію, людину бажання. В центрі ж нашої системи вищої освіти — формування творчої особистості.uk
dc.description.abstractВ статье проводится анализ реформы высшего образования, проводимой в нашей стране. Основной её целью является выяснение парадигмальных принципов, основных целей и задач проводимых реформ. Обращается внимание на необходимость сохранение лучших достижений в сфере образования и их преумножение. Подчёркивается, что сокращение гуманитарных циклов, социально направленных блоков с неизбежностью рано или поздно приведёт к духовно бедной личности с низким потенциалом социальной активности. Ориентация западноевропейских стран на специалиста-профессионала — это лишь одна сторона образования, иной является воспитательная, духовно обогащающая формирующуюся личность. Западная модель скорее всего может быть определена как эмпирико-рациональная с акцентом на профессионализм. Её задача — создать человека-функцию, человека желания. В центре же нашей системы высшего образования – формирование творческой личности.ru
dc.description.abstractThe article deals with the analysis of reform in higher education, which was performed in our country. The main aim of the article is to clarify paradigm principles, main purposes, and objectives of the reform being conducted. Attention is paid to the necessity not to destroy previous achievements in the sphere of education and to multiply them. It's underlined that cutting down humanitarian cycles and socially- oriented blocks will inevitably lead to spiritually poor personality with low potential of social activities. Western European countries' orientation on specialist and professional is the only one side of education, the other one is educational, which is spiritually enriching and a personality forming. The Western model can be defined as empiric-rational with the stress on professionalism. Its main task is to create a person-function, person of a wish.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5896
dc.subjectреформаuk, ru
dc.subjectпарадигмаuk, ru
dc.subjectмодель освітиuk
dc.subjectнаукаuk, ru
dc.subjectприродничо-наукові знанняuk
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectлюдина-творецьuk
dc.subjectпрофесіоналuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectмодель образованияru
dc.subjectестественно-научные знанияru
dc.subjectгуманитарные дисциплиныru
dc.subjectпреподавательru
dc.subjectчеловек-творецru
dc.subjectпрофессионалru
dc.subjectличностьru
dc.subjectreformen
dc.subjectparadigmen
dc.subjecteducational modelen
dc.subjectscienceen
dc.subjectnatural sciencesen
dc.subjecthumanitiesen
dc.subjectteacheren
dc.subjecthuman-creatoren
dc.subjectprofessionalen
dc.subjectpersonalityen
dc.titleПро парадигмальні засади реформи освіти в Україніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.03.46
dc.relation.referencesДжонс Р. М. Академічна корупція в Україні // Поступ. – 2004. – 15 червня.uk
dc.relation.referencesИльин Г.Л. Педагогическая технология и педагогическое мастерство // Школьные технологии. – 2005. – №5.ru
dc.relation.referencesКларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках. - М.,1994.ru
dc.relation.referencesЛернер П. Імідж середньої школи: сприйняття, очікування // Директор школи. – 2005. – №17-18.uk
dc.relation.referencesНагірна А. Василь Кремень: „Майбутнє за індивідами, які активно мислять, які зуміють умонтуватися в системи штучного розуму” // Дзеркало тижня. – 2007. – 23-30 червня.uk
dc.relation.referencesОгурцов А.П., Платонов В.В. Образы образования. Западная философия образования. XX век. - СПб.: РХГИ, 2004. - 520 с.ru
dc.relation.referencesРоджерс К., Фрейберг Дж. Свобода учиться. - М., 2002.ru
dc.relation.referencesШкола гуманитарной инженерии (ШГИ им. Е. Бен Йехуды). Концептуальный проект. URL: http://www.futurisrael.org/Edu/Z02Rus.htm.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію