dc.contributor.author | Кушнір, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Kushnir, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T10:52:40Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T10:52:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кушнір О. В. Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Кушнір // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5996. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32053 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано сутність феномену трансдисциплінарності та його значення в
навчальному процесі, наукових дослідженнях. Визначення зазначеного поняття здійснено крізь
призму аналізу організації наукового знання. Розкрито переваги трансдисциплінарності та
недоліки дисциплінарного та міждисциплінарного підходів. Розроблено рекомендації щодо
впровадження трансдисциплінарного підходу в українську систему вищої освіти. Зроблено
висновки щодо трансдисциплінарності як складного феномену, який досі не отримав свого
однозначного і загальновизнаного визначення, що однак це не перешкоджає його дієвості в
системі вищої освіти, наукових дослідженнях, а також під час вирішення складних
багатофакторних проблем природи і суспільства. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the essence of transdisciplinarity phenomenon and its significance in the
educational process, scientific research. The definition of the concept has been made through an analysis
of the scientific knowledge organization. The advantages of transdisciplinarity are disclosed in
comparison with other ways of scientific knowledge organizing. The author develops recommendations
on the introduction of a transdisciplinary approach to the national system of higher education. Despite
the obvious complexity of the investigated phenomenon and its ambiguous definition, the obstacles to the
presence of transdisciplinarity in higher education system, in scientific research as well as in solving
complex multifactor problems of nature and society are not founded. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5996 | |
dc.subject | трансдисциплінарність | uk |
dc.subject | трансдисциплінарний підхід | uk |
dc.subject | дисциплінарність | uk |
dc.subject | міждисциплінарність | uk |
dc.subject | transdisciplinarity | en |
dc.subject | transdisciplinary approach | en |
dc.subject | discipline | en |
dc.subject | interdisciplinary | en |
dc.title | Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | The problem of transdisciplinary approach in the Ukrainian system of higher education | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 001.8:101: 378.1 | |
dc.relation.references | Гребенщикова Е.Г. Второй тип производства знания и проблема ответственности /
Е.Г. Гребенщикова // Философские науки. – 2010. - № 12. – С. 67-74. | ru |
dc.relation.references | Киященко Л.П. Философия трансдисциплинарности / Л.П. Киященко, В.И. Моисеев. –
Москва : ИФ РАН, 2009. – 205 с. | ru |
dc.relation.references | Мирский Э.М. Междисциплинарные исследования и дисциплинарная организация
науки / Э.М. Мирский. – Москва : Наука, 1980 . – 304 с. | ru |
dc.relation.references | Mittelstraß, J., 2002: Transdisciplinarity – New Structures in Science. In: Max-Planck-
Gesellschaft (ed.): Innovative Structures in Basic Research (Ringberg-Symposium October 4-7, 2000).
München, S. 43-54. | en |
dc.relation.references | Morin E. La Tête bien faite. Repenser la Réforme – Réformer la Pensée. Paris: Editions du
Seuil, 1999. S.155. | fr |