Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКушнір, О. В.uk
dc.contributor.authorKushnir, O. V.en
dc.date.accessioned2021-05-11T10:52:40Z
dc.date.available2021-05-11T10:52:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКушнір О. В. Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти [Електронний ресурс] / О. В. Кушнір // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5996.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32053
dc.description.abstractПроаналізовано сутність феномену трансдисциплінарності та його значення в навчальному процесі, наукових дослідженнях. Визначення зазначеного поняття здійснено крізь призму аналізу організації наукового знання. Розкрито переваги трансдисциплінарності та недоліки дисциплінарного та міждисциплінарного підходів. Розроблено рекомендації щодо впровадження трансдисциплінарного підходу в українську систему вищої освіти. Зроблено висновки щодо трансдисциплінарності як складного феномену, який досі не отримав свого однозначного і загальновизнаного визначення, що однак це не перешкоджає його дієвості в системі вищої освіти, наукових дослідженнях, а також під час вирішення складних багатофакторних проблем природи і суспільства.uk
dc.description.abstractThe article deals with the essence of transdisciplinarity phenomenon and its significance in the educational process, scientific research. The definition of the concept has been made through an analysis of the scientific knowledge organization. The advantages of transdisciplinarity are disclosed in comparison with other ways of scientific knowledge organizing. The author develops recommendations on the introduction of a transdisciplinary approach to the national system of higher education. Despite the obvious complexity of the investigated phenomenon and its ambiguous definition, the obstacles to the presence of transdisciplinarity in higher education system, in scientific research as well as in solving complex multifactor problems of nature and society are not founded.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5996
dc.subjectтрансдисциплінарністьuk
dc.subjectтрансдисциплінарний підхідuk
dc.subjectдисциплінарністьuk
dc.subjectміждисциплінарністьuk
dc.subjecttransdisciplinarityen
dc.subjecttransdisciplinary approachen
dc.subjectdisciplineen
dc.subjectinterdisciplinaryen
dc.titleПроблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освітиuk
dc.title.alternativeThe problem of transdisciplinary approach in the Ukrainian system of higher educationen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001.8:101: 378.1
dc.relation.referencesГребенщикова Е.Г. Второй тип производства знания и проблема ответственности / Е.Г. Гребенщикова // Философские науки. – 2010. - № 12. – С. 67-74.ru
dc.relation.referencesКиященко Л.П. Философия трансдисциплинарности / Л.П. Киященко, В.И. Моисеев. – Москва : ИФ РАН, 2009. – 205 с.ru
dc.relation.referencesМирский Э.М. Междисциплинарные исследования и дисциплинарная организация науки / Э.М. Мирский. – Москва : Наука, 1980 . – 304 с.ru
dc.relation.referencesMittelstraß, J., 2002: Transdisciplinarity – New Structures in Science. In: Max-Planck- Gesellschaft (ed.): Innovative Structures in Basic Research (Ringberg-Symposium October 4-7, 2000). München, S. 43-54.en
dc.relation.referencesMorin E. La Tête bien faite. Repenser la Réforme – Réformer la Pensée. Paris: Editions du Seuil, 1999. S.155.fr


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію