Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаламарчук, Г.uk, ru
dc.contributor.authorPalamarchuk, H.en
dc.date.accessioned2021-05-12T11:28:55Z
dc.date.available2021-05-12T11:28:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПаламарчук Г. Философия образования: дискурсные технологии формирования профессиональных знаний [Електронний ресурс] / Г. Паламарчук // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6002.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32068
dc.description.abstractВ работе впервые в общественной мысли славянского мира выделены дискурсные технологии формирования профессиональных знаний с элементами интеграции самообразовательной деятельности творческой личности. Это дает возможность целостно осмыслить историю, духовные ценности в контексте музейной педагогики, профессиональных знаний будущего специалиста любого вида деятельности. Через разнообразные формы духовности, в диалоге между поколениями человек познает собственное бытие, его ценностный смысл и создает исторические предпосылки мировоззренческой и праксеологической адаптации к системе национального воспитания.uk
dc.description.abstractВ роботі вперше в суспільній думці слов’янського світу виділені дискурсні технології формування професійних знань з елементами інтеграції самооосвітньої діяльності творчої особистості. Це дає можливість цілісно осмислити історію, духовні цінності в контексті музейної педагогіки, професійних знань майбутнього спеціаліста будь-якого виду діяльності. Через різноманітні форми духовності в диалозі між поколіннями людина пізнає власне буття, його ціннісний смисле і створює історичні передумови світоглядної та праксеологічної адаптації до системи національного виховання.uk
dc.description.abstractThe author of article for the first time in Slavonic social science distinguishes the discourse technology of forming the professional knowledge with the elements of integration the selfeducation activity person study of creativity. It gives possibility to effective study history events, spiritual values in the context of museum pedagogic, professional knowledge of future specialist of any kind of activity. By different forms of spirituality, in the cultural dialog with the generations the people cognize own being, its senses and create the history premises of world outlook and practice adaptation to the system of national education.en
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6002
dc.subjectмузейная педагогикаru
dc.subjectдискурсru
dc.subjectнаставникru
dc.subjectидентификацияru
dc.subjectмузейна педагогікаuk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectнаставникuk
dc.subjectідентифікаціяuk
dc.subjectmuseum pedagogicen
dc.subjectdiscourseen
dc.subjectmentoren
dc.subjectidentificationen
dc.titleФилософия образования: дискурсные технологии формирования профессиональных знанийru
dc.title.alternativeФілософія освіти: дискурсні технології формування професійних знаньuk
dc.title.alternativeThe philosophy of Education: Discourse Technology of Forming Professional Knowledgeen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.01:130.2
dc.relation.referencesГройс Б. Поиск русской национальной идентичности / Б.Гройс // Вопросы философии.- 1992. - № 1. – С. 52–59.ru
dc.relation.referencesКонев В.А. Философия культуры и парадигмы философского мышления / В.А.Конев // Философские науки. – 1991. - №6. – С. 42–48.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію