dc.contributor.author | Мельничук, М. І. | uk |
dc.contributor.author | Павчук, М.-К. С. | uk |
dc.contributor.author | Melnychuk, M. I. | en |
dc.contributor.author | Pavchuk, M.-K. S. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T06:54:02Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T06:54:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мельничук М. І. Чи повинна філософія пристосовуватися до змін у системі вищої освіти? [Електронний ресурс] / М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6000. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32072 | |
dc.description.abstract | Досліджується проблема збереження філософії в сучасній університетській освіті.
Статус обов’язкової дисципліни філософія поступово втрачає, що змушує її пристосовуватися
до змін. Але при цьому важливо не втратити головного призначення філософії – формувати
духовний потенціал високоосвіченої культурної людини ХХІ століття. | uk |
dc.description.abstract | The problem of saving philosophy in the contemporary university education is invistigated.
Philosophy gradually loses a mandatory discipline status and must adopt to changes. But it is important
not to lose its main destination which consists of a formation of spiritual potential of highly educated
intelligent individual of the 21st century. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6000 | |
dc.subject | духовний потенціал | uk |
dc.subject | масова культура | uk |
dc.subject | освітня криза | uk |
dc.subject | постмодернізм | uk |
dc.subject | світогляд | uk |
dc.subject | смисл | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | spiritual potential | en |
dc.subject | mass culture | en |
dc.subject | educational crisis | en |
dc.subject | postmodernism | en |
dc.subject | outlook | en |
dc.subject | sense | en |
dc.subject | university | en |
dc.subject | philosophy | en |
dc.title | Чи повинна філософія пристосовуватися до змін у системі вищої освіти? | uk |
dc.title.alternative | Should Philosophy Adopt to Changes in Higher Education System? | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378 | |
dc.relation.references | Миронов В. Проблемы образования в совр мире и философия / В. В. Миронов // Журнал
«Отечественные записки» 2002, №2. [Электронный ресурс]. Режим доступа:
http://magazines.russ.ru/oz/2002/2/mir-pr.html | ru |
dc.relation.references | Чубаров И., Артеменко Н. Кризис университетского образования в России: причины и
последствия (материалы «круглого стола») / И. Чубаров, Н. Артеменко. [Электронный ресурс].
Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/krizis-universitetskogo-obrazovaniya-v-rossii-prichinyi-
posledstviya-materialy-kruglogo-stola | ru |