Знання. Освіта. Освіченість - 2020: Недавні надходження
Відображеня елементи 41-47 із 47
-
Електронні інновації в освіті
(ВНТУ, 2020)Автор розглядає можливості застосування інноваційних комунікаційних технологій в укра-їнських навчальних закладах. На прикладі функціонування віртуального навчального середовища в Національному університеті «Львівська ... -
Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності
(ВНТУ, 2020)Стаття присвячена проблемам дослідження соціальних та психологічних особливостей допомоги безхатченкам. Показано, що значну допомогу безхатченкам можуть надати волонтери. При цьому важливу роль у вирішення цієї проблеми ... -
Державний устрій та форми правління Китаю: конституційно-правовий аналіз
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано досвід державного ладу Китаю. Констатовано, що практика форм правління розвитку суспільних відносин, взаємозалежність еко¬номічної й політичної сис-тем має вплив державної влади на всі сфери суспільного ... -
Адміністративне право Китайської Народної Республіки
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано досвід становлення адміністративного права Китайської Народної Республіки. Констатовано, що за різних часів суспільний лад КНР був предметом досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних на¬уковців, ... -
Ідеологія в освіті: від поглинання до взаємопроникнення
(ВНТУ, 2020)У статті проаналізовано процес формування ідеології в галузі освіти. Наведено історичні паралелі щодо ідеології освіти тоталітарного режиму та демократичних засад освіти сучасної України. Сформовано основні принципи ідеології ... -
Knowledge based industrial economy and innovative-industrial civilization
(ВНТУ, 2020)What would be a socio-economic model of society that solves a number of problems of misbalanced global and national economies, distorted by post-industrial con industrial dichotomy? The innovative-industrial civilization, ... -
Суб’єктно-комунікативний підхід до особистості як методологічна основа суб’єктно-комунікативного підходу в освіті
(ВНТУ, 2020)Досліджено та визначено методологічні проблеми становлення суб’єктного підходу до особистості. Доведено необхідність посилення комунікативної компоненти суб’єктного підходу до особистості та формування суб’єктно-комунікативного ...