Знання. Освіта. Освіченість - 2020: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 47
-
Основні кроки щодо впровадження Болонського процесу в Україні
(ВНТУ, 2020)Проаналізовано український досвіт впровадження Болонської системи навчання. Визначено та проаналізовано основні кроки України з даного питання на сьогоднішній день. -
Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства
(ВНТУ, 2020)Дослідження присвячено ключовим основам освітньої системи імператорського Китаю, що були сформовані конфуціанцями. Розкрито основні змістовні риси та характерні особливості конфуціанської системи навчання і виховання ... -
Освіта дорослих. Проблемні питання
(ВНТУ, 2020)В статті розглядаються проблемні питання та особливості освіти дорослих. -
Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях Covid-19
(ВНТУ, 2020)В статье COVID-19 объяснен как природный патоген, возникший из хищнической стратегии природопользования. Он стал причиной мирового кризиса во всех сферах деятельности человечества. Доказано, что самое большое негативное ... -
Об`єктивне оцінювання як фактор підтримки академічної доброчесності в закладах вищої освіти (на прикладі ВНТУ)
(ВНТУ, 2020)В статті проаналізовано результати дослідження ставлення студентів до процесу оці-нювання. Автори приходять до висновку про брак усвідомленого активного ставлення до оціню-вання як обов’язкового елементу освітнього процесу ... -
Об интегративной тенденции в современном образовании
(ВНТУ, 2020)Интегративная тенденция в современном образовании рассматривается как одна из актуальных. В её рамках обсуждаются три типа наиболее популярных проектов: а) STEM-проекты; б) интегративные проекты под условным названием ... -
Нові виклики перед історичною освітою
(ВНТУ, 2020)Розглядаються основні завдання і вимоги до сучасної історичної освіти. -
Наукове та псевдонаукове знання в інформаційному суспільстві
(ВНТУ, 2020)Розглядаються небезпечні для науки можливості псевдонауки в інформаційному суспільстві. Вони виникають внаслідок віддалення науки від управлінської еліти, поглиблення диференціації науки, збільшення способів поширення ... -
Наукове знання в сучасному світі: вплив прагматизації
(ВНТУ, 2020)Розглядається вплив прагматичних орієнтацій на розвиток наукового знання. Аналізуються деякі концепції розвитку сучасної науки (наука модусу 2, постнормальна наука, модель потрійної спіралі – університет, бізнес, уряд та ... -
Музейна педагогіка як особлива форма просвітництва в освіті дорослих
(ВНТУ, 2020)В статті розглядаються проблемні питання використання музейної педагогіки як особливої форми просвітництва в освіті дорослих. -
Можливості застосуваня медіації в діалозі публічних службовців: теоретичний та прикладний аспект
(ВНТУ, 2020)У статті розглядаються інструменти медіації та діалогу з метою досягнення порозуміння для налагодження ефективної командної взаємодії публічних фахівців у межах органів державної влади, освіті. Потреби та глибинні інтереси ... -
Личностный подход в высшем образовании
(ВНТУ, 2020)Доклад посвящён проблеме переосмысления стратегий развития высшего образования на основе приоритета личностного подхода, как в формальном аспекте (переход к студентоцентрированному обучению и индивидуальным образовательным ... -
Концепції інформаційного суспільства та вплив інформаційних змін на державу та політику
(ВНТУ, 2020)У роботі проаналізовано основні концепції інформаційного суспільства, викладено підходи науковців ХХ століття до розуміння трансформацій, що відбуваються в світі під впливом збільшення ролі інформації в соціальних та ... -
Комунікативний аспект неопрагматистської теорії Річарда Рорті
(ВНТУ, 2020)Аналізується текстуалістичний підхід до пізнавальної діяльності. -
Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету
(ВНТУ, 2020)Розглянуто приклади концептуалізації «педагогічних знань змісту» як складових пізнання викладача і аспекти їхнього відокремлення від «предметних знань змісту». Показано, що концепції педагогічних знань надають підтвердження ... -
К понятию трансдисциплинарности
(ВНТУ, 2020)Показано, что понятие трансдисциплинарности имеет сегодня два основных толкования – чисто познавательное, в духе Пиаже, и познавательно-практичное, в духе Янча - Вайнберга. Они оба вызваны к жизни потребностью осмыслить ... -
Застосування проєктних технологій у формуванні освітнього середовища закладу
(ВНТУ, 2020)В статті розглядаються проблемні питання реалізації проєктних технологій у формуванні освітнього середовища навчального закладу. -
Застосування автоматизованого тестування в процесі розробки клієнт-серверної системи
(ВНТУ, 2020)У даній роботі приділено увагу застосуванню автоматизованого тестування в процесі розробки клієнт-серверної системи.Проведено аналіз інструментів для автоматизозованого тестування. -
Застосування ігрових технологій у процесі розвитку функціональних компетенцій в учнів ЗП (ПТ) О
(ВНТУ, 2020)В доповіді визначається сутність функціональний компетенцій та їх роль у розвитку молоді. Пропонується власне визначення функціональних компетенцій. Розкривається значення ігрових технологій та їх впровадження у гурткову ... -
Електронні інновації в охороні здоров’я. Досвід застосування в умовах нових викликів
(ВНТУ, 2020)Мета статті в практичному аспекті дослідити які електронні інновації впроваджені в галузі охорони здоров’я та яким чином вони впливають на діяльність галузі охорони здоров’я в межах Вінницької міської об’єднаної ...