• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Личностный подход в высшем образовании

Автор
Мелков, Ю. А.
Mielkov, Yu. A.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2020 [47]
Анотації
Доклад посвящён проблеме переосмысления стратегий развития высшего образования на основе приоритета личностного подхода, как в формальном аспекте (переход к студентоцентрированному обучению и индивидуальным образовательным траекториям, то есть утверждение студента как субъекта образовательного процесса), так и в содержательном (приоритет формирования многосторонне развитой человеческой личности перед узкой профессиональной компетенцией в качестве миссии университета). Отмечается решающее значение философии и дисциплин гуманитарного цикла в реализации подобной задачи, обоснованной в том числе и вызовами ситуации современного мира, характеризующегося сложностью и неопределённостью, а потому требующего не «готовых» знаний, а критически мыслящих и творчески действующих личностей, способных создавать новые знания.
 
The report is devoted to the problem of rethinking strategies for the development of higher education based on the priority of еру personal approach, both in the formal aspect (the transition to student-focused learning and individual educational trajectories, that is, assertion of student as a subject of the educational process), and in it essence (the priority of the formation of a multilaterally developed human personality over a narrow professional competence as the mission of the university). Philosophy and disciplines of the humanitarian cycle are noted to be of decisive importance in the implementation of such a task, which is justified, among other things, by the challenges of the situation of the contemporary world, characterized by complexity and uncertainty, and therefore requiring not ‘ready-made’ knowledge, but critically thinking and creatively acting personalities capable of creating new knowledge.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32114
Відкрити
10705-38335-1-PB.pdf (264.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ