dc.contributor.author | Порев, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Porev, S. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-17T10:18:42Z | |
dc.date.available | 2021-05-17T10:18:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Порев С. М. Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету [Електронний ресурс] / С. М. Порев // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10781. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32109 | |
dc.description.abstract | Розглянуто приклади концептуалізації «педагогічних знань змісту» як складових
пізнання викладача і аспекти їхнього відокремлення від «предметних знань змісту».
Показано, що концепції педагогічних знань надають підтвердження положенню автора
про те, що спектри досліджень і знань викладача та дослідника мають підстави
відрізнятися за цілями, методами одержання та змістом, зокрема у епістемологічному,
методологічному та когнітивно-комунікативному вимірах. Обґрунтовано, що для одного
й того самого предмету пізнання, знання змісту, що набувається викладачем, має
підстави відрізнятись від наукового знання дослідника домінуючою спрямованістю на
освітню діяльність. Це вимагає різних підходів щодо стимулювання та оцінювання їх
результатів досліджень. | uk |
dc.description.abstract | Examples of conceptualization of «pedagogical content knowledge» as components of a
teacher' knowledge and aspects of their separation from «subject matter content knowledge» are
considered. It is shown that the concepts of pedagogical knowledge confirm the author's position
that the spectra of research and knowledge of teacher and researcher have reason to differ in
goals, methods and content, in particular in epistemological, methodological and cognitivecommunicative
dimensions. It is substantiated that for the same subject of cognition, knowledge
of the content acquired by a teacher has grounds to differ from the scientific knowledge of a
researcher by the dominant focus on educational activities. This requires different approaches to
stimulating and evaluating their research results.
Keywords: | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10781 | |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | дослідник | uk |
dc.subject | педагогічне знання змісту | uk |
dc.subject | предметне знання змісту | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | teacher | en |
dc.subject | researcher | en |
dc.subject | pedagogical content knowledge | en |
dc.subject | subject matter content knowledge | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | research | en |
dc.subject | university | en |
dc.title | Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету | uk |
dc.title.alternative | Cognitive-communicative features of cognition of a university teacher | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 165:001.9:378.1 | |
dc.relation.references | Порев С.М. Результативність та невикористані можливості університетської науки
в Україні /С.М.Порев//Світогляд, 2020. - T.15, №3 (83), - С.3-10. | uk |
dc.relation.references | Порев С.М. Між наукою і грою. Політика досліджень, університети і
підприємницькі екосистеми / С.М.Порев. - Київ, Хімджест, 2018. - 179 с. | uk |
dc.relation.references | Shulman L. S. Those who understand: Knowledge growth in teaching / L. S. Shulman//
Educational Researcher, 1986. - V. 15, № 1. - Р. 4-14. | en |
dc.relation.references | Shulman L. S. Knowledge and teaching: Foundations of the new reform / L. S. Shulman//
Harvard Educational Review, 1987. - V. 57, № 1. - Р. 1-22. | en |
dc.relation.references | Hashweh M. Pedagogical content knowledge: Twenty-five years later / M. Hashweh M
//From teacher thinking to teachers and teaching: The evolution of a research community / C. J.
Craig P. C. Meijer & J. Broeckmans (Eds.). - Bingley, UK: Emerald Group Publishing, 2013. - Р.
115-140. | en |
dc.relation.references | Magnusson S. Nature, sources and development of pedagogical content knowledge for
science teaching / S. Magnusson, J. Krajcik & H. Borko // Examining pedagogical content
knowledge / J. Gess-Newsome & N. G. Lederman (Eds.). - Dordrecht, Netherlands: Kluwer
Academic Publisher, 1999. - Р.95-132. | en |