dc.contributor.author | Слободянюк, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T11:23:35Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T11:23:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Слободянюк О. М. Об`єктивне оцінювання як фактор підтримки академічної доброчесності в закладах вищої освіти (на прикладі ВНТУ) [Електронний ресурс] / О. М. Слободянюк, О. Б. Залюбівська // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10692. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32121 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано результати дослідження ставлення студентів до процесу оці-нювання. Автори приходять до висновку про брак усвідомленого активного ставлення до оціню-вання як обов’язкового елементу освітнього процесу у магістрантів Вінницького національного технічного університету. | uk |
dc.description.abstract | Annotation: in the article the analysis of the results of the research of students' attitude to the as-sessment process was carried out. The authors come to the conclusion that there is a lack of conscious active attitude to assessment as a mandatory element of the educational process among Vinnytsia Nation-al Technical University undergraduates. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10692 | |
dc.subject | якість вищої освіти | uk |
dc.subject | академічна доброчесність | uk |
dc.subject | оцінювання | uk |
dc.subject | quality of higher education | en |
dc.subject | academic integrity | en |
dc.subject | evaluation | en |
dc.title | Об`єктивне оцінювання як фактор підтримки академічної доброчесності в закладах вищої освіти (на прикладі ВНТУ) | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378: 37.02 | |
dc.relation.references | Стратегія національного агентства із забезпечення якості вищої освіти до 2022 р. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://naqa.gov.ua/ | uk |
dc.relation.references | Закон України «Про вищу освіту» : чинне законодавство [офіц. текст]. – Ел. ресурс. Ре-жим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text | uk |
dc.relation.references | Національний освітній глосарій: вища освіта / 2-е вид., перероб. і доп. / авт.-уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий та ін. ; за ред. В. Г. Кременя.– К. : ТОВ «Ви-давничий дім «Плеяди», 2014.– 100 с. | uk |
dc.relation.references | Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посібник / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. – Харків : «ОВС», 2002. – 400 с. | uk |
dc.relation.references | Рекомендації для покращення якості вищої освіти в Україні. – Ел. ресурс. Режим досту-пу: https://naqa.gov.ua/ | uk |
dc.relation.references | Методичні рекомендації для експертів Національного агентства щодо застосування Кри-теріїв оцінювання якості освітньої програми. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://naqa.gov.ua/ | uk |