dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Ковтун, Б. В. | uk |
dc.contributor.author | Денисюк, А. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-06-05T21:40:58Z | |
dc.date.available | 2021-06-05T21:40:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Ковтун Б. В., Денисюк А. В. Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5. Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 58-59. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32425 | |
dc.description.abstract | DirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального процесора та GPU, високу стабілізацію роботи всієї операційної системи та дозволяє реалізувати технологію трасування променів. Головною перевагою DirectX12 над DirectX11 є зменшення потреб у апаратному забезпеченні, а також
більш ефективне розпаралелювання роботи між потоками. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Державний університет «Житомирська політехніка» | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. : 58-59. | uk |
dc.subject | стабілізація роботи | uk |
dc.subject | архітектури відеокарт | uk |
dc.subject | трасування променів | uk |
dc.subject | DirectX12 | en |
dc.subject | розпаралелювання роботи | uk |
dc.title | Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 | uk |
dc.type | Thesis | |