Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorКовтун, Богдан
dc.contributor.authorДенисюк, Алла
dc.date.accessioned2021-06-05T21:40:58Z
dc.date.available2021-06-05T21:40:58Z
dc.date.issued2021-04-01
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Ковтун Б. В., Денисюк А. В. Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 // Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. – Житомир: Житомирська політехніка, 2021. – 205 с. – С. 58-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32425
dc.description.abstractDirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального процесора та GPU, високу стабілізацію роботи всієї операційної системи та дозволяє реалізувати технологію трасування променів. Головною перевагою DirectX12 над DirectX11 є зменшення потреб у апаратному забезпеченні, а також більш ефективне розпаралелювання роботи між потоками.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖитомирська політехнікаuk_UA
dc.subjectстабілізація роботиuk_UA
dc.subjectархітектури відеокартuk_UA
dc.subjectтрасування променівuk_UA
dc.subjectDirectX12uk_UA
dc.subjectрозпаралелювання роботиuk_UA
dc.titleОсобливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію