Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorКовтун, Б. В.uk
dc.contributor.authorДенисюк, А. В.uk
dc.date.accessioned2021-06-05T21:40:58Z
dc.date.available2021-06-05T21:40:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Ковтун Б. В., Денисюк А. В. Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5. Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 58-59.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32425
dc.description.abstractDirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального процесора та GPU, високу стабілізацію роботи всієї операційної системи та дозволяє реалізувати технологію трасування променів. Головною перевагою DirectX12 над DirectX11 є зменшення потреб у апаратному забезпеченні, а також більш ефективне розпаралелювання роботи між потоками.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавний університет «Житомирська політехніка»uk
dc.relation.ispartofТези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. : 58-59.uk
dc.subjectстабілізація роботиuk
dc.subjectархітектури відеокартuk
dc.subjectтрасування променівuk
dc.subjectDirectX12en
dc.subjectрозпаралелювання роботиuk
dc.titleОсобливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5uk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію