Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorКовтун, Богдан
dc.contributor.authorДенисюк, Алла
dc.date.accessioned2021-06-05T22:21:53Z
dc.date.available2021-06-05T22:21:53Z
dc.date.issued2021-04-01
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Ковтун Б. В., Денисюк А. В. Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 // Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. – Житомир: Житомирська політехніка, 2021. – 205 с. – С. 58-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32433
dc.description.abstractUnreal Engine 5 принесе справжню революцію у створенні комп’ютерних ігор. Нові технології: Lumen та Nanit сильно спростять створення комп’ютерних ігор і тому розробка комп’ютерних ігор стане дешевшим і доступнішим для малих ігрових студій. Буде доступна можливість використання асетів з сотнями мільйонів полігонів, що призведе до збільшення якості об’єктів, збільшенню потреби в обчислювальних потужностях та збільшенню розміру вихідного проєктуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖитомирська політехнікаuk_UA
dc.subjectUnreal Engine 5uk_UA
dc.subjectLumenuk_UA
dc.subjectNanituk_UA
dc.subjectмалі ігрові студіїuk_UA
dc.subjectзбільшення якості об'єктівuk_UA
dc.titleОсобливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію