Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Ковтун, Богдан | |
dc.contributor.author | Денисюк, Алла | |
dc.date.accessioned | 2021-06-05T22:21:53Z | |
dc.date.available | 2021-06-05T22:21:53Z | |
dc.date.issued | 2021-04-01 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Ковтун Б. В., Денисюк А. В. Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 // Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2021 (ІКТ-2021)», м. Житомир, 01 - 03 квітня 2021 р. – Житомир: Житомирська політехніка, 2021. – 205 с. – С. 58-59. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32433 | |
dc.description.abstract | Unreal Engine 5 принесе справжню революцію у створенні комп’ютерних ігор. Нові технології: Lumen та Nanit сильно спростять створення комп’ютерних ігор і тому розробка комп’ютерних ігор стане дешевшим і доступнішим для малих ігрових студій. Буде доступна можливість використання асетів з сотнями мільйонів полігонів, що призведе до збільшення якості об’єктів, збільшенню потреби в обчислювальних потужностях та збільшенню розміру вихідного проєкту | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Житомирська політехніка | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine 5 | uk_UA |
dc.subject | Lumen | uk_UA |
dc.subject | Nanit | uk_UA |
dc.subject | малі ігрові студії | uk_UA |
dc.subject | збільшення якості об'єктів | uk_UA |
dc.title | Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1220]
статті, матеріали конференцій