dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Снігур, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Куклій, Д. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-12T16:03:19Z | |
dc.date.available | 2021-09-12T16:03:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Снігур А. В., Куклій Д. В. Оптимізація профорієнтаційних маршрутів на основі задачі комівояжера. Вчені записики Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки. Київ, Видавничий дім «Гельветика», 2021. Т. 32, ч. 1.
С. 221-228. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33414 | |
dc.description.abstract | У статті розглянута задача оптимізації профорієнтаційних маршрутів по школах міста Вінниці.
Завдяки своєму широкому застосуванню теорія про знаходження найкоротших шляхів останнім часом
інтенсивно розвивається і використовується в різних галузях науки і техніки, у тому числі і для опти-
мального профорієнтаційного маршруту.
Застосування різного роду оптимізаційних методів під час професійної орієнтації молоді – це комп-
лексна науково обґрунтована система форм, методів та засобів впливу на особу з метою оптимізації
її професійного самовизначення на основі врахування професійно важливих особистісних характерис-
тик кожного індивідуума та потреб ринку праці. Вона спрямована на досягнення збалансованості
між професійними інтересами і можливостями людини та потребами суспільства в конкретних
видах професійної діяльності. Професійна орієнтація є складовою частиною соціально-орієнтованої
ринкової економіки, яка впливає на ринок праці, товарів, послуг та капіталу.
Профорієнтаційна робота сприяє цілеспрямованому розвитку здібностей людини, зростанню
її професіоналізму, працездатності, збереженню здоров'я і виступає одним із важливих елементів
державної політики в сфері соціального захисту та зайнятості населення, забезпечує ефективне
використання трудового потенціалу особи, підвищення її соціальної та професійної мобільності.
Профорієнтаційні заходи стимулюють пошук людиною найефективніших засобів підвищення свого
професійно-кваліфікаційного рівня, розвиток соціально-економічної ініціативи, інтелектуальної та
трудової незалежності.
Головною метою профорієнтаційної роботи є сприяння специфічними для неї методами посиленню
конкурентоспроможності працівника на ринку праці і досягнення продуктивної зайнятості населення.
Основними завданнями організації системи професійної орієнтації є: заохочення та формування
позитивного ставлення молоді до здобуття вищої освіти, розповсюдження інформації про ВНТУ та
залучення молоді до вступу на навчання до ВНТУ.
Завдяки цьому у цій роботі проведений аналіз оптимальних довжин профорієнтаційних маршрутів
по школах міста Вінниці з урахуванням їх поділу на допоміжні маршрути відповідно до особливостей
розташування шкіл. Задача розв’язується на основі задачі комівояжера | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського | uk |
dc.relation.ispartof | Вчені записики Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Т. 32, ч. 1 : 221-228. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | профорієнтаційний маршрут | uk |
dc.subject | задача комівояжера | uk |
dc.subject | кластерний метод | uk |
dc.subject | оптимальний маршрут | uk |
dc.title | Оптимізація профорієнтаційних маршрутів на основі задачі комівояжера | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371.3 | |