Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorСнігур, А. В.uk
dc.contributor.authorКуклій, Д. В.uk
dc.date.accessioned2021-09-12T16:03:19Z
dc.date.available2021-09-12T16:03:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Снігур А. В., Куклій Д. В. Оптимізація профорієнтаційних маршрутів на основі задачі комівояжера. Вчені записики Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки. Київ, Видавничий дім «Гельветика», 2021. Т. 32, ч. 1. С. 221-228.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33414
dc.description.abstractУ статті розглянута задача оптимізації профорієнтаційних маршрутів по школах міста Вінниці. Завдяки своєму широкому застосуванню теорія про знаходження найкоротших шляхів останнім часом інтенсивно розвивається і використовується в різних галузях науки і техніки, у тому числі і для опти- мального профорієнтаційного маршруту. Застосування різного роду оптимізаційних методів під час професійної орієнтації молоді – це комп- лексна науково обґрунтована система форм, методів та засобів впливу на особу з метою оптимізації її професійного самовизначення на основі врахування професійно важливих особистісних характерис- тик кожного індивідуума та потреб ринку праці. Вона спрямована на досягнення збалансованості між професійними інтересами і можливостями людини та потребами суспільства в конкретних видах професійної діяльності. Професійна орієнтація є складовою частиною соціально-орієнтованої ринкової економіки, яка впливає на ринок праці, товарів, послуг та капіталу. Профорієнтаційна робота сприяє цілеспрямованому розвитку здібностей людини, зростанню її професіоналізму, працездатності, збереженню здоров'я і виступає одним із важливих елементів державної політики в сфері соціального захисту та зайнятості населення, забезпечує ефективне використання трудового потенціалу особи, підвищення її соціальної та професійної мобільності. Профорієнтаційні заходи стимулюють пошук людиною найефективніших засобів підвищення свого професійно-кваліфікаційного рівня, розвиток соціально-економічної ініціативи, інтелектуальної та трудової незалежності. Головною метою профорієнтаційної роботи є сприяння специфічними для неї методами посиленню конкурентоспроможності працівника на ринку праці і досягнення продуктивної зайнятості населення. Основними завданнями організації системи професійної орієнтації є: заохочення та формування позитивного ставлення молоді до здобуття вищої освіти, розповсюдження інформації про ВНТУ та залучення молоді до вступу на навчання до ВНТУ. Завдяки цьому у цій роботі проведений аналіз оптимальних довжин профорієнтаційних маршрутів по школах міста Вінниці з урахуванням їх поділу на допоміжні маршрути відповідно до особливостей розташування шкіл. Задача розв’язується на основі задачі комівояжераuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk
dc.relation.ispartofВчені записики Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Т. 32, ч. 1 : 221-228.uk
dc.relation.ispartofseriesТехнічні наукиuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectпрофорієнтаційний маршрутuk
dc.subjectзадача комівояжераuk
dc.subjectкластерний методuk
dc.subjectоптимальний маршрутuk
dc.titleОптимізація профорієнтаційних маршрутів на основі задачі комівояжераuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію