dc.contributor.author | Сачанюк-Кавецька, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Кавецький, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Sachaniuk-Kavets’ka, N. | en |
dc.contributor.author | Kavetskiy, V. | en |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T13:44:44Z | |
dc.date.available | 2021-11-09T13:44:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сачанюк-Кавецька Н. В. Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів [Текст] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, В. В. Кавецький // Фізико-математична освіта. – 2021. – Вип. 28, № 2. – С. 71-76. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-1571 | |
dc.identifier.issn | 2413-158X | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33814 | |
dc.description.abstract | В сучасних педагогічних дослідженнях особливе місце посідають залишкові знання з навчальних
дисциплін, які фіксуються в пам`яті студентів через достатньо великі проміжки часу, але роль яких є визначальною у
становленні їх як фахівців. Проблема достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів є
актуальною, оскільки ці результати є вихідною інформацією для оптимізації та модернізації освітнього процесу. З
огляду на зазначене постає необхідність з`ясувати можливість порівняння успішності студентів різних років, що
навчались в однакових умовах за залишковими знаннями, обрати критерій такого порівняння та з`ясувати, чи є ці
знання сталою величиною. | uk |
dc.description.abstract | In modern pedagogical research, a special place is occupied by residual knowledge of academic disciplines, which
are fixed in the memory of students at fairly long intervals, but whose role is decisive in their formation as specialists. The problem
of reliability of the results of assessment of residual knowledge of students is relevant, because these results are the source
information for optimization and modernization of the educational process. In view of the above, it is necessary to find out the
possibility of comparing the performance of students of different years who studied in the same conditions on residual knowledge,
to choose the criterion of such comparison and to find out whether this knowledge is a constant value. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartof | Фізико-математична освіта. Вип. 28, № 2. : 71-76. | uk |
dc.relation.uri | https://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/48 | |
dc.subject | оцінювання залишкових знань | uk |
dc.subject | критерій Фішера | uk |
dc.subject | оцінювання розбіжності в підготовці студентських груп | uk |
dc.subject | достовірність порівнянь | uk |
dc.subject | assessment of residual knowledge | en |
dc.subject | Fisher’s criterion | en |
dc.subject | assessing differences in the preparation of student groups | en |
dc.subject | reliability of comparisons | en |
dc.title | Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів | uk |
dc.title.alternative | Application of fisher's criterion to ensure the results of the students residual evaluation | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 519.21(075.8) | |
dc.identifier.doi | 10.31110/2413-1571-2021-028-2-012 | |