Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСачанюк-Кавецька, Н. В.uk
dc.contributor.authorКавецький, В. В.uk
dc.contributor.authorSachaniuk-Kavets’ka, N.en
dc.contributor.authorKavetskiy, V.en
dc.date.accessioned2021-11-09T13:44:44Z
dc.date.available2021-11-09T13:44:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСачанюк-Кавецька Н. В. Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів [Текст] / Н. В. Сачанюк-Кавецька, В. В. Кавецький // Фізико-математична освіта. – 2021. – Вип. 28, № 2. – С. 71-76.uk
dc.identifier.issn2413-1571
dc.identifier.issn2413-158X
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33814
dc.description.abstractВ сучасних педагогічних дослідженнях особливе місце посідають залишкові знання з навчальних дисциплін, які фіксуються в пам`яті студентів через достатньо великі проміжки часу, але роль яких є визначальною у становленні їх як фахівців. Проблема достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів є актуальною, оскільки ці результати є вихідною інформацією для оптимізації та модернізації освітнього процесу. З огляду на зазначене постає необхідність з`ясувати можливість порівняння успішності студентів різних років, що навчались в однакових умовах за залишковими знаннями, обрати критерій такого порівняння та з`ясувати, чи є ці знання сталою величиною.uk
dc.description.abstractIn modern pedagogical research, a special place is occupied by residual knowledge of academic disciplines, which are fixed in the memory of students at fairly long intervals, but whose role is decisive in their formation as specialists. The problem of reliability of the results of assessment of residual knowledge of students is relevant, because these results are the source information for optimization and modernization of the educational process. In view of the above, it is necessary to find out the possibility of comparing the performance of students of different years who studied in the same conditions on residual knowledge, to choose the criterion of such comparison and to find out whether this knowledge is a constant value.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofФізико-математична освіта. Вип. 28, № 2. : 71-76.uk
dc.relation.urihttps://fmo-journal.org/index.php/fmo/article/view/48
dc.subjectоцінювання залишкових знаньuk
dc.subjectкритерій Фішераuk
dc.subjectоцінювання розбіжності в підготовці студентських групuk
dc.subjectдостовірність порівняньuk
dc.subjectassessment of residual knowledgeen
dc.subjectFisher’s criterionen
dc.subjectassessing differences in the preparation of student groupsen
dc.subjectreliability of comparisonsen
dc.titleЗастосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентівuk
dc.title.alternativeApplication of fisher's criterion to ensure the results of the students residual evaluationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc519.21(075.8)
dc.identifier.doi10.31110/2413-1571-2021-028-2-012


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію