Використання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики майбутніми інженерами у технічних ЗВО
Автор
Хом'юк, І. В.
Кирилащук, С. А.
Khomyuk, I. V.
Kyrylashchuk, S. А.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В дослідженні проаналізовано технології дистанційного навчання, які під час пандемії вимагають активного застосування в освітньому процесі ЗВО та постійного вдосконалення. Проаналізовано основні погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «дистанційне навчання». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «дистанційне навчання», авторами запропоновано розглядати дистанційне навчання в контексті вивчення вищої математики як технологію, що поєднує кращі традиційні та інноваційні форми навчання, трансформує структуру й зміст навчання вищої математики, з метою забезпечення майбутніх інженерів можливостями для формування самоосвітньої та метематичної компетентностей, розвитку цифрової грамотності. Визначено, що система дистанційного навчання містить у собі певні структурні елементи, задача яких виконувати певні функції освітнього процесу. Розкрито характеристики моделей технологій дистанційного навчання, які використовують для навчання студентів у технічних ЗВО. Наведено структурну схему використання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики. Проведено оцінювання функціонування технологій дистанційної освіти в процесі вивчення вищої математики у технічному ЗВО. Визначено, що основне завдання викладача вищої математики під час дистанційного навчання – конструювання курсу. Авторами наведено деякі методи та форми викладання дисципліни вища математика, оцінки результатів навчання студентів під час дистанційного навчання.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33834