Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorKhomyuk, I. V.en
dc.contributor.authorKyrylashchuk, S. А.en
dc.date.accessioned2021-11-09T15:47:45Z
dc.date.available2021-11-09T15:47:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKhomyuk I. V. Use of distance learning technologies in the process of studying further mathematics by future engineers in higher technical education institutions [Text] / I. V. Khomyuk, S. A. Kyrylashchuk // New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : collective monograph. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – Vol. 2. – P. 308-324.en
dc.identifier.isbn978-9934-26-084-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33834
dc.description.abstractВ дослідженні проаналізовано технології дистанційного навчання, які під час пандемії вимагають активного застосування в освітньому процесі ЗВО та постійного вдосконалення. Проаналізовано основні погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «дистанційне навчання». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «дистанційне навчання», авторами запропоновано розглядати дистанційне навчання в контексті вивчення вищої математики як технологію, що поєднує кращі традиційні та інноваційні форми навчання, трансформує структуру й зміст навчання вищої математики, з метою забезпечення майбутніх інженерів можливостями для формування самоосвітньої та метематичної компетентностей, розвитку цифрової грамотності. Визначено, що система дистанційного навчання містить у собі певні структурні елементи, задача яких виконувати певні функції освітнього процесу. Розкрито характеристики моделей технологій дистанційного навчання, які використовують для навчання студентів у технічних ЗВО. Наведено структурну схему використання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики. Проведено оцінювання функціонування технологій дистанційної освіти в процесі вивчення вищої математики у технічному ЗВО. Визначено, що основне завдання викладача вищої математики під час дистанційного навчання – конструювання курсу. Авторами наведено деякі методи та форми викладання дисципліни вища математика, оцінки результатів навчання студентів під час дистанційного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCuiavian University in Wloclaweken
dc.relation.ispartofNew impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters. Vol. 2 : 308-324.en
dc.titleВикористання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики майбутніми інженерами у технічних ЗВОuk
dc.title.alternativeUse of distance learning technologies in the process of studying further mathematics by future engineers in higher technical education institutionsen
dc.typeMonograph


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію