dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.contributor.author | Khomyuk, I. V. | en |
dc.contributor.author | Kyrylashchuk, S. А. | en |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T15:47:45Z | |
dc.date.available | 2021-11-09T15:47:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Khomyuk I. V. Use of distance learning technologies in the process of studying further mathematics by future engineers in higher technical education institutions [Text] / I. V. Khomyuk, S. A. Kyrylashchuk // New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : collective monograph. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. – Vol. 2. – P. 308-324. | en |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-084-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33834 | |
dc.description.abstract | В дослідженні проаналізовано технології дистанційного навчання, які під час пандемії вимагають активного застосування в освітньому процесі ЗВО та постійного вдосконалення. Проаналізовано основні погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «дистанційне навчання». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «дистанційне навчання», авторами запропоновано розглядати дистанційне навчання в контексті вивчення вищої математики як технологію, що поєднує кращі традиційні та інноваційні форми навчання, трансформує структуру й зміст навчання вищої математики, з метою забезпечення майбутніх інженерів можливостями для формування самоосвітньої та метематичної компетентностей, розвитку цифрової грамотності. Визначено, що система дистанційного навчання містить у собі певні структурні елементи, задача яких виконувати певні функції освітнього процесу. Розкрито характеристики моделей технологій дистанційного навчання, які використовують для навчання студентів у технічних ЗВО. Наведено структурну схему використання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики. Проведено оцінювання функціонування технологій дистанційної освіти в процесі вивчення вищої математики у технічному ЗВО. Визначено, що основне завдання викладача вищої математики під час дистанційного навчання – конструювання курсу. Авторами наведено деякі методи та форми викладання дисципліни вища математика, оцінки результатів навчання студентів під час дистанційного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Cuiavian University in Wloclawek | en |
dc.relation.ispartof | New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters. Vol. 2 : 308-324. | en |
dc.title | Використання технологій дистанційного навчання в процесі вивчення вищої математики майбутніми інженерами у технічних ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Use of distance learning technologies in the process of studying further mathematics by future engineers in higher technical education institutions | en |
dc.type | Monograph | |