Формування фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики
Автор
Хом'юк, І. В.
Родюк, Н. Ю.
Khomyuk, I. V.
Rodiuk, N. Yu.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У дослідженні висвітлено проблему формування фінансової грамотності молодших школярів. Проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «фінансова грамотність». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «фінансова грамотність», авторами визначено, фінансову грамотність молодшого школяра як розвиток навичок планування фінансів, розуміння способів доходу, формування ставлення до грошей, поповнення економічного словника дитини. Виділено компоненти фінансової грамотності молодших школярів: оволодіння економічними поняттями, економічними компетенціями, практичними навичками раціональної фінансової поведінки, вміння робити вибір, приймати різноманітні рішення. Представлено критерії формування фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики: мотиваційний, когнітивний, операційний наведено їх визначення та показники. На основі врахування виявлених критеріїв і показників виділено та охарактеризовано три рівні (високий, середній, низький) сформованості основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики.
На підставі проведеного теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження було визначено педагогічні умови формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики як сукупність взаємопов’язаних заходів, необхідних для створення цілеспрямованого освітнього процесу з використанням новітніх технологій навчання.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33836