Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorРодюк, Н. Ю.uk
dc.contributor.authorKhomyuk, I. V.en
dc.contributor.authorRodiuk, N. Yu.en
dc.date.accessioned2021-11-09T16:13:30Z
dc.date.available2021-11-09T16:13:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKhomiuk I. V. Formation of financial literacy of younger schoolchildren at mathematics lessons [Text] / I. V. Khomiuk, N. Yu. Rodiuk // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : collective monograph. – Venice, Italy, 2021. – Vol. 2. – P. 322-342.uk
dc.identifier.isbn978-9934-26-084-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33836
dc.description.abstractУ дослідженні висвітлено проблему формування фінансової грамотності молодших школярів. Проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «фінансова грамотність». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «фінансова грамотність», авторами визначено, фінансову грамотність молодшого школяра як розвиток навичок планування фінансів, розуміння способів доходу, формування ставлення до грошей, поповнення економічного словника дитини. Виділено компоненти фінансової грамотності молодших школярів: оволодіння економічними поняттями, економічними компетенціями, практичними навичками раціональної фінансової поведінки, вміння робити вибір, приймати різноманітні рішення. Представлено критерії формування фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики: мотиваційний, когнітивний, операційний наведено їх визначення та показники. На основі врахування виявлених критеріїв і показників виділено та охарактеризовано три рівні (високий, середній, низький) сформованості основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики. На підставі проведеного теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження було визначено педагогічні умови формування основ фінансової грамотності молодших школярів на уроках математики як сукупність взаємопов’язаних заходів, необхідних для створення цілеспрямованого освітнього процесу з використанням новітніх технологій навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCa' Foscari University of Veniceen
dc.relation.ispartofPedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors. Vol. 2 : 322-342.en
dc.titleФормування фінансової грамотності молодших школярів на уроках математикиuk
dc.title.alternativeFormation of financial literacy of younger schoolchildren at mathematics lessonsen
dc.typeMonograph
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-084-1-33


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію