Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрилик, Л. В.uk
dc.contributor.authorЯровий, А. А.uk
dc.contributor.authorБезсмертна, І. В.uk
dc.contributor.authorКрылик, Л. В.ru
dc.contributor.authorЯровой, А. А.ru
dc.contributor.authorБессмертная, И. В.ru
dc.contributor.authorKrylik, L.en
dc.contributor.authorYarovyi, А.en
dc.contributor.authorBezsmertna, I.en
dc.date.accessioned2021-11-11T14:29:41Z
dc.date.available2021-11-11T14:29:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКрилик Л. В. Особливості реалізації інформаційної системи автоматизації подання заявок до комунальних підприємств [Текст] / Л. В. Крилик, А. А. Яровий, І. В. Безсмертна // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. – 2021. – Т. 51, № 2. – С. 23-29.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33908
dc.description.abstractВ роботі розглянуто проблематику частини комунальної галузі, яка відповідає за взаємодію комунального підприємства та осіб, що воно обслуговує. Після проведеного аналізу доведено доцільність діджитализації та реалізації WEB-орієнтованого програмного продукту, що задовольнив би усі потреби, значно спростив та прискорив процес взаємодії, потребував би мінімальних зусиль на навчання, а також був доступний користувачам різних комп`ютерних та мобільних пристроїв за наявності інтернету. На базі цього, з метою автоматизації та удосконалення процесів отримання актуальної інформації та проектування прозорої системи, було описано особливості реалізації інформаційної системи автоматизації подання заявок до комунальних підприємств, її архітектуру, структуру та програмну реалізацію такими інструментами як NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB. Як результат розроблено інформаційну систему автоматизації подання заявок до комунальних підприємств, що повністю задовольняє базові потреби користувачів послуг комунальних підприємств та спрощує процес отримання послуг та інформації.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрена проблематика части коммунальной отрасли, которая отвечает за взаимодействие коммунального предприятия и лиц, которых оно обслуживает. После проведенного анализа доказана целесообразность диджитализации и реализации WEB-ориентированного программного продукта, который удовлетворил бы все потребности, значительно упростил и ускорил процесс взаимодействия, требовал минимальных усилий на обучение, а также был доступен пользователям различных компьютерных и мобильных устройств при наличии интернета. На базе этого, с целью автоматизации и усовершенствования процессов получения актуальной информации и проектирование прозрачной системы, было описано особенности реализации информационной системы автоматизации подачи заявок в коммунальные предприятия, ее архитектуру, структуру и программную реализацию такими инструментами как NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB. В результате разработана информационная система автоматизации подачи заявок в коммунальные предприятия, которая полностью удовлетворяет базовые потребности пользователей услуг коммунальных предприятий и упрощает процесс получения услуг и информации.ru
dc.description.abstractThe work considers the issue of the part of the utility industry that is responsible for the interaction of the utility company and the people it serves. After the analysis, the feasibility of digitalization and implementation of a WEB-oriented software product was proved, which would satisfy all the needs and significantly simplify and accelerate the interaction process, required minimal training efforts, and was also available to users of various computer and mobile devices with the presence of the Internet. Based on this, in order to automate and improve the processes of obtaining relevant information and designing a transparent system, the features of the implementation of information technology for automating applications to utilities, its architecture, structure and program implementation of tools such as NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB were described. As a result, an information system for automating the submission of applications to utilities has been developed, which fully satisfies the basic needs of users of utility services and simplifies the process of obtaining services and information.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп`ютерна інженерія. Т. 51, № 2 : 23-29.uk
dc.relation.ispartofseriesІнформаційні технології та теорія кодуванняuk
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31649/1999-9941-2021-51-2-23-29
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectWEB-технологіїuk
dc.subjectметодології проектування програмного забезпеченняuk
dc.subjectавтоматизація подання заявокuk
dc.subjectкомунальні підприємстваuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectинформационная системаru
dc.subjectWEB-технологииru
dc.subjectметодологии проектирования программного обеспеченияru
dc.subjectавтоматизация подачи заявокru
dc.subjectкоммунальные предприятияru
dc.subjectмониторингru
dc.subjectinformation systemen
dc.subjectWEB-technologiesen
dc.subjectsoftware design methodologiesen
dc.subjectautomation of application submissionen
dc.subjectutilitiesen
dc.subjectmonitoringen
dc.titleОсобливості реалізації інформаційної системи автоматизації подання заявок до комунальних підприємствuk
dc.title.alternativeОсобенности реализации информационной системы автоматизации подачи заявок в коммунальные предприятияru
dc.title.alternativePeculiarities of implementation of information system of automation submission of applications to utility enterprisesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.9: 004.4
dc.relation.referencesІ. В. Безсмертна, Л. В. Крилик, "Перспективи впровадження автоматизованої системи подання заявок та їх відстеження," Матеріали XLIX науково-технічної конференції факультету інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії, с. 919 – 920, 2020. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/1/vntu_2020_netpub.pdf. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.relation.referencesЗакон про житлово-комунальні послуги – Законодавство України, 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1875-15. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.relation.referencesПрозорий офіс, 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://transparent.vmr.gov.ua/default.aspx. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.relation.referencesKanban, 2021. [Online]. Available: https://kanbanize.com/kanban-resources/getting-started/what-iskanban-board. Accessed on: June 25, 2021.en
dc.relation.referencesReactJs, 2021. [Online]. Available: https://ru.reactjs.org/. Accessed on: June 25, 2021.en
dc.relation.referencesПорівняльна характеристика фреймворків для створення користувацького інтерфейсу, 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mkdev.me/posts/sravnenie-javascript-freymvorkovvue-js-react-i-angular-2019. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.relation.referencesNodetJs, 2021. [Online]. Available: https://nodejs.org/ru/docs/. Accessed on: June 25, 2021.en
dc.relation.referencesGraphQL, 2021. [Online]. Available: https://graphql.org/learn/. Accessed on: June 25, 2021.en
dc.relation.referencesПорівняння Rest API та GraphQL, 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.howtographql.com/basics/1-graphql-is-the-better-rest/. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.relation.referencesMongodb, 2021. [Online]. Available: https://www.mongodb.com /. Accessed on: June 25, 2021.en
dc.relation.referencesПереваги Mongodb, 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://echo.lviv.ua/dev/9693. Дата звернення: Черв. 25, 2021.uk
dc.identifier.doi10.31649/1999-9941-2021-51-2-23-29
dc.identifier.doi10.31649/1999-9941-2021-51-2-23-29


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію