Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.date.accessioned2021-11-17T13:26:38Z
dc.date.available2021-11-17T13:26:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСтоляренко Ол. В. Інноваційні підходи в управлінні освітніми системами [Текст] / Ол. В. Столяренко, Ок. В. Столяренко // Матеріали XVIII наукової конференції студентів та молодих вчених «Наумовські читання», Харків, 24-25 листопада 2020 р. – 2020. – С. 227-230.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34212
dc.description.abstractВажливим аспектом інноваційного менеджменту в освіті виступає його функціонування в якості управлінського інституту, який активно впливає на трансформацію освітнього середовища в контексті цілей постіндустріальної епохи і орієнтації на потреби в освітніх послугах. Доведено, що концепція маркетингу відносин повністю розкриває його потенціал і дає можливість сформувати методологію для аналізу будь-яких об`єктів маркетингового управління, включаючи освіту. Досліджено, що мережеві управлінські моделі пов`язані з перспективним напрямком інновацій в управлінні освітою – подоланням одновимірної ієрархічної побудови органів управління.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковородиuk
dc.relation.ispartofМатеріали XVIII наукової конференції студентів та молодих вчених «Наумовські читання», Харків, 24-25 листопада 2020 р. : 227-230.uk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectосвітній менеджмент і маркетингuk
dc.titleІнноваційні підходи в управлінні освітніми системамиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378:001.891
dc.relation.referencesГраждан В. Д. Теория управления / В. Д. Граждан. – М.: Гардарики, 2004. – 346 с.ru
dc.relation.referencesМаттсон Л. Г. Взаимоотношения и сети / Л. Г. Маттсон // Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 420 с.ru
dc.relation.referencesСтоляренко О. В. Моделювання управлінської діяльності у підготовці майбутнього вчителя // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Випуск 42. – Ч. 2./ Редкол.: В. Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2014. – 300 с. – С. 91–95.uk
dc.relation.referencesПесоцкая Е. В. Маркетинг услуг / Е. В. Песоцкая. – СПб: Питер, 2000. – 416 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію