dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T12:16:11Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T12:16:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Столяренко Ок. В. Педагогічні та соціально-політичні чинники формування інформаційного суспільства в руслі гуманістичної парадигми сталого розвитку [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Інформаційне суспільство: сучасні трансформації : монографія / за ред. У. Лешко. – Вінниця : ФОП Корзун Д. Ю., 2020. – С. 355–363. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34280 | |
dc.description.abstract | Increasing development of information society, innovative development of education and science
sets before the Ukrainian educational institutions the task of ensuring the favourable conditions for
each person`s self-development and self-realization, his will to solve urgent problems concerning
the modern challenges on the principles of cooperation and tolerance. Global problems and recent
changes in social, political and other spheres of our society make future professionals and all
Ukrainian people be not only intelligent, well-educated, computer literate, resourceful and active,
but also responsible, independent, self-confident, able to live and work in an information society.
And all this is possible only on the basis of the sustainable development humanistic paradigm | en |
dc.description.abstract | Посилення розвитку інформаційного суспільства, інноваційний розвиток освіти і науки
ставить перед українськими навчальними закладами завдання забезпечення сприятливих умов для
саморозвитку та самореалізації кожної людини, її волі до вирішення актуальних проблем
сучасні виклики на принципах співпраці та толерантності. Глобальні проблеми і останні
Зміни в соціальній, політичній та інших сферах нашого суспільства роблять майбутніх професіоналів і все
Український народ бути не лише розумним, добре освіченим, комп`ютерно грамотним, винахідливим та активним,
але й відповідальний, незалежний, впевнений у собі, здатний жити та працювати в інформаційному суспільстві.
І все це можливо лише на основі гуманістичної парадигми сталого розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Інформаційне суспільство: сучасні трансформації : 355–363. | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | інноваційний розвиток освіти і науки | uk |
dc.subject | гуманістична парадигма сталого розвитку | uk |
dc.title | Педагогічні та соціально-політичні чинники формування інформаційного суспільства в руслі гуманістичної парадигми сталого розвитку | uk |
dc.type | Monograph | |
dc.identifier.udc | 316.324.8:316.77 | |