Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБезсмертна, О. В.uk
dc.contributor.authorШмунь, Я. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-11-22T10:12:01Z
dc.date.available2021-11-22T10:12:01Z
dc.date.issued2019uk
dc.identifier.citationБезсмертна О. В. Роль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових економічних умов / О. В. Безсмертна, Я. Ю. Шмунь // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/8175.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34399
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових умовuk
dc.description.abstractThe article considers the role and importance of marketing strategy at the enterprise in the current market conditionsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2020), м. Вінниця, 18-29 травня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/8175
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.titleРоль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових економічних умовuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesЗнис Б. М. Классика маркетинга: підручник / Б. М. Знис, К. Т. Кокс. – СПб.: Питер, 2011. – 752 с.uk
dc.relation.referencesКотлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: підручник / Ф. Котлер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 656 с.ru
dc.relation.referencesПрауде В. Р. Маркетинг: навч. посіб. / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. – К.: Вища шк., 2004. – 246 с.uk
dc.relation.referencesГригорчук Т. В. Маркетинг. Частина друга: навч. посіб. / Т. В. Григорчук. – К.: Університет «Україна», 2013.uk
dc.relation.referencesЛук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: навч. посіб. / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.uk
dc.relation.referencesКотлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг / Пер. с англ. – М., СПБ, К.: Вильямс, 2011. – 1152с.ru
dc.relation.referencesБєлов А. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы / А. Бєлов // Topmanager. – 2012. – №21. – С. 12-17.ru
dc.relation.referencesГаврилюк С. І. Маркетингове управління діяльністю підприємств аграрної сфери / С. І. Гаврилюк // Збірник студентських наукових праць Уманського національного університету садівництва / Редкол.: О.О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. – Умань: 2013. – Ч. V: Економічні та гуманітарні науки. – 190 с. – С. 25-28.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію