Особливості формування банківського продукту в розрізі маркетингових інновацій
Автор
Коваль, Н. О.
Koval, N.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ФІМ [356]
Анотації
У статті досліджено сучасні концептуальні підходи щодо особливостей банківського продукту з
метою зростання конкурентоспроможності сучасних комерційних банків. Розглянуто нові наукові підходи до
банківського менеджменту, а також оцінки інноваційності банківського продукту. Проаналізовано фактори
зростання якостей та конкурентоспроможності банківських послуг. Також визначено, що якщо банк дотримується
концепції інтенсифікації комерційних зусиль, то головну увагу він приділяє проведенню заходів щодо стимулюванню
збуту свого продукту (тобто надання різних послуг). Метою даного дослідження є визначення та створення
необхідних умов щодо пристосування банківського інноваційного продукту до вимог ринку, підвищення
конкурентоспроможності й прибутковості самого банку. Установлено що банківський продукт, який реалізується у
формі послуг, окремих видів інвестицій, обміну капіталу та інших операцій, потребує однозначності у його дефініціях,
термінології, необхідних для визначення обсягу продукту, обліку й обміну між учасниками банківського процесу.
Сформований позитивний досвід розвинених країн світу в галузі політики формування банківського продукту як на
макро-, так і на мікрорівні, який має стати орієнтиром при реформуванні української банківської політики та має
бути направлена на забезпечення зростання достатнього рівня конкурентоспроможності вітчизняних банків.
Зроблено висновок, що дослідження концептуальних підходів до формування банківського продукту виступило
підставою для появи нової концепції маркетингових інновацій, яка базується на аналізі факторів зростання
конкурентоспроможності національної банківської системи. Дослідження цього напряму дозволить поглибити
теоретичний і методологічний інструментарій моделювання управління маркетинговими інноваціями банківського
сектору. The article examines modern conceptual approaches to the features of the banking product in
order to increase the competitiveness of modern commercial banks. New scientific approaches to bank management, as well as
assessing the innovation of the banking product are considered. The factors of the growth of qualities and competitiveness of
banking services are analyzed. It is also determined that if the Bank adheres to the concept of intensification of commercial
efforts, then the main attention is paid to the implementation of measures to stimulate the sales of its product (that is, the
provision of various services). The quality of banking products is difficult to evaluate, since the criteria used for such an analysis
are difficult to assess. Among the criteria of quality of banking products distinguish speed and accuracy of service, unique
product advantages, availability of additional services, etc. The banking service characterizes the level of competitiveness of the
work of a commercial bank based on the determination of the peculiarities of pricing and the stages of sale of a banking product
in the financial market.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34753