• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2022. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2022. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Застосування знаково-символічного підходу у процесі формування професійних компетентностей студентів вищих технічних навчальних закладів

Автор
Кирилащук, С. А.
Бондаренко, З. В.
Клочко, В. І.
Хом'юк, І. В.
Kyrylashchuk, S. A.
Bondarenko, Z. V.
Klochko, V. I.
Khomuyk, I. V.
Дата
2022
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [692]
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2022. № 1 [14]
Анотації
У статті розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу (моделювання, кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити математично; представляти математичні сутності (об'єкти та ситуації); володіти математичними символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю.
 
The article considers the problem of applying the sign-symbolic approach (modeling, coding, schematization, substitution) to the formation of students of technical specialties of high level of mathematical competence on the example of the formation of three components: to think mathematically; represent mathematical entities (objects and situations); have mathematical symbols and formalism. Some semantic and semiotic aspects of the ion of problems for teaching mathematics in the process of formation of professional competencies of future bachelors of technical profile are outlined.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35292
Відкрити
104156.pdf (577.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ