Формування готовності майбутніх викладачів до впровадження інновацій у практику роботи вищої школи і створення інформаційного освітнього середовища
Автор
Столяренко, Ол. В.
Столяренко, О. В.
Магас, Л. М.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Анотації
У статті розглядається проблема особливостей формування готовності майбутніх викладачів до
впровадження інновацій у практику роботи вищої школи і створення інформаційного освітнього
середовища, під яким розуміється сукупність умов, які сприяють виникненню й розвитку процесів
інформаційно-навчальної взаємодії між студентами, викладачами і засобами нових інформаційних
технологій, а також формуванню пізнавальної активності тих, хто навчається за умови наповнення
компонентів середовища предметним змістом певного навчального курсу. The article considers the problem of forming future teachers` ability to introduce educational innovations at
universities and create specific informational educational environment, i.e. a number of conditions providing the
development of informational and educational interaction between students, teachers and means of new information
technologies processes; the formation of students`cognitive activity which enables to satisfy the components of
specific educational curricula.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35354