• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра системного аналізу та інформаційних технологій
  • Наукові роботи каф. САІТ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра системного аналізу та інформаційних технологій
  • Наукові роботи каф. САІТ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

System analysis of the impact of material repetition, set out earlier, on the assimilation of the new

Автор
Mokin, B. I.
Voitsekhovska, O. O.
Мокін, Б. І.
Войцеховська, О. О.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
Анотації
The article presents the results of the research, in which on the basis of a system approach using the author's mathematical models of the process of forgetting the knowledge obtained by the student at the lecture, it is mathematically substantiated that the realization of the thesis expressed more than half a century ago by Donetsk educator Viktor Shatalov, the substantive essence of which is the need to repeat more than once the concepts expressed by the lecturer at the lecture, for their reliable memorization by students, in the interpretation of this thesis in the form of repetition at the beginning of the current lecture key concepts new material that the lecturer informs them at this current lecture. It is shown how much more material the student will have in his memory on the eve of the exam, if, while reading each current lecture, the lecturer mentioned and detailed the basic concepts of the lecture course, set out by him in previous lectures.
 
В статті представлено результати дослідження, в якому на основі системного підходу з використанням авторських математичних моделей процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, математично обґрунтовано, що реалізація тези, висловленої більше ніж півстоліття тому педагогом із Донецька Шаталовим, змістовною суттю якої є необхідність повторювання більше одного разу понять, висловлених лектором на лекції, для їх надійного запам’ятовування студентами, в інтерпретації цієї тези у вигляді повторення на початку поточної лекції ключових понять матеріалу, викладеного лектором студентам на попередніх лекціях, суттєво підвищує ступінь засвоєння ними нового матеріалу, який лектор доносить їм на цій поточній лекції. Показано, на скільки більшим буде обсяг матеріалу, який матиме у своїй пам’яті студент напередодні екзамену у разі, якщо, читаючи кожну поточну лекцію, лектор згадував і деталізував основні поняття лекційного курсу, викладені ним в попередніх лекціях
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35416
Відкрити
98960.pdf (588.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ