Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMokin, B. I.en
dc.contributor.authorVoitsekhovska, O. O.en
dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorВойцеховська, О. О.uk
dc.date.accessioned2022-05-30T10:03:29Z
dc.date.available2022-05-30T10:03:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMokin B. I. System analysis of the impact of material repetition, set out earlier, on the assimilation of the new [Text] / B. I. Mokin, O. O. Voitsekhovska // SWorldJournal. – 2021. – № 10 (1). – P. 43-51.en
dc.identifier.issn2663-5712
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35416
dc.description.abstractThe article presents the results of the research, in which on the basis of a system approach using the author's mathematical models of the process of forgetting the knowledge obtained by the student at the lecture, it is mathematically substantiated that the realization of the thesis expressed more than half a century ago by Donetsk educator Viktor Shatalov, the substantive essence of which is the need to repeat more than once the concepts expressed by the lecturer at the lecture, for their reliable memorization by students, in the interpretation of this thesis in the form of repetition at the beginning of the current lecture key concepts new material that the lecturer informs them at this current lecture. It is shown how much more material the student will have in his memory on the eve of the exam, if, while reading each current lecture, the lecturer mentioned and detailed the basic concepts of the lecture course, set out by him in previous lectures.en
dc.description.abstractВ статті представлено результати дослідження, в якому на основі системного підходу з використанням авторських математичних моделей процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, математично обґрунтовано, що реалізація тези, висловленої більше ніж півстоліття тому педагогом із Донецька Шаталовим, змістовною суттю якої є необхідність повторювання більше одного разу понять, висловлених лектором на лекції, для їх надійного запам’ятовування студентами, в інтерпретації цієї тези у вигляді повторення на початку поточної лекції ключових понять матеріалу, викладеного лектором студентам на попередніх лекціях, суттєво підвищує ступінь засвоєння ними нового матеріалу, який лектор доносить їм на цій поточній лекції. Показано, на скільки більшим буде обсяг матеріалу, який матиме у своїй пам’яті студент напередодні екзамену у разі, якщо, читаючи кожну поточну лекцію, лектор згадував і деталізував основні поняття лекційного курсу, викладені ним в попередніх лекціяхuk
dc.language.isoenen
dc.publisherD.A. Tsenov Academy of Economicsen
dc.relation.ispartofSWorldJournal. № 10 (1) : 43-51.en
dc.subjectcurrent lectureen
dc.subjectprevious lecturesen
dc.subjectrepetition of conceptsen
dc.subjectprocess of forgettingen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectsubstantiation of necessity of repetitionsen
dc.subjectquantitative characteristic of residual knowledgeen
dc.subjectпоточна лекціяuk
dc.subjectпопередні лекціїuk
dc.subjectповтор понятьuk
dc.subjectпроцес забуванняuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectобґрунтування необхідності повторівuk
dc.subjectкількісна характеристика залишкових знаньuk
dc.titleSystem analysis of the impact of material repetition, set out earlier, on the assimilation of the newen
dc.title.alternativeСистемний аналіз впливу повторення матеріалу, викладеного раніше, на засвоєння новогоuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147.091.32
dc.identifier.doi10.30888/2663-5712.2021-10-01-012


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію