dc.contributor.author | Гадайчук, Н. М. | uk |
dc.contributor.author | Гуревич, Р. | uk |
dc.contributor.author | Фрицюк, В. | uk |
dc.contributor.author | Опушко, Н. | uk |
dc.contributor.author | Габрійчук, Л. Є. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T12:28:03Z | |
dc.date.available | 2022-05-30T12:28:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гадайчук Н., Гуревич Р., Фрицюк В., Опушко Н., Габрійчук Л. Підготовка майбутніх фахівців до професійного саморозвитку в
інформаційно-освітньому середовищі університету. Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education : collective
monograph. Boston : Primedia eLaunch, 2022. C. 425-441. | uk, en |
dc.identifier.isbn | 978-1-68564-512-0 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35434 | |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на тому, що активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій є системою взаємодії студента та навчального матеріалу засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка, за умови її раціональної організації викладачем, забезпечує якісне засвоєння матеріалу, сприяє формуванню самостійного мислення, дій та ставлення до запропонованого завдання, результатом яких є активне оволодіння новими або активізація уже відомих знань, розвиток нових умінь і навичок, що позитивно впливає на формування готовності майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Іnternational Science Group | en |
dc.relation.ispartof | Theoretical and scientific foundations of pedagogy and education : 425-441. | en |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | майбутні педагоги | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців до професійного саморозвитку в інформаційно-освітньому середовищі університету | uk |
dc.type | Monograph | |
dc.identifier.doi | 10.46299/ISG.2022.MONO.PED.1 | |