Деякі аспекти реалізації міжпредметних зв’язків при вивченні математики в початкових класах
Автор
Крисько, У. В.
Хом'юк, І. В.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [655]
Анотації
У статті висвітлено проблему реалізації міжпредметних зв'язків в процесі навчання математики молодших школярів. Аргументується необхідність їх різнобічного застосування, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Розглянуто використання міжпредметних зв'язків у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Встановлено, що міжпредметні зв'язки, як дидактична умова сприяють підвищенню пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості їх знань. Аналізуючи твори В. Сухомлинського визначено, що міжпредметні зв'язки на уроках математики забезпечують формування математичного мислення та математичних здібностей молодших школярів.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35465