Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.contributor.authorKlieopa, I. A.en
dc.contributor.authorTiutiunnyk, O. I.en
dc.contributor.authorKolomiiets, A. A.en
dc.date.accessioned2022-07-12T10:33:30Z
dc.date.available2022-07-12T10:33:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Методичні прийоми формування математичної мови в іноземних слухачів підготовчого відділення технічного ЗВО [Текст] / І. А. Клєопа, О. І. Тютюнник, А. А. Коломієць // Наукові записки Малої академії наук України. – 2022. – № 1. – С. 29-38.uk
dc.identifier.issn2618–0529
dc.identifier.issn2786-4510
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35585
dc.description.abstractУ статті розглядаються методичні прийоми формування математичної мови за допомогою текстівпід час навчання іноземних студентів на підготовчому відділенні, а також основні проблеми, що виникають у процесі викладання математики іноземним слухачам, які навчаються українською мовою. Актуальність проблеми формування математичної мови в іноземних студентів зумовлена вимогами до реалізації математичної компетентнісної моделі випускника ЗВО. Основними проблемами іноземних слухачів, які приїхали для отримання знань в Україну, є: погане знання української мови та математичної мови на нерідній мові, низький рівень базової шкільної підготовки. Тому розв`язання цієї проблеми ґрунту-ється на основних прийомах формування математичної мови під час навчання слухачів на підготовчому відділенні технічного ЗВО: забезпеченні адаптації слухачів до умов іншого середовища, ознайомленні з ма-тематичною мовою та правильності користування нею надалі. Авторами розроблені завдання, робота над якими спрямована на формування в іноземних слухачів підготовчого відділення ЗВО володіння мате-матичною лексикою на нерідній мові. Наведено деякі типи практичних завдань, які дають змогу вивчити матеріал від простого до важчого. Проведено опитування іноземних слухачів підготовчого відділення для з`ясування того, яка форма організації навчального процесу більш ефективно сприяє формуванню мовної математичної компетенції на уроках. Також пропонуються прийоми формування математичної мови слухачів-іноземців підготовчого відділення технічного університету. Результати дослідження спрямова-но на виявлення навчально-пізнавальних труднощів, з якими стикається ця категорія слухачів у процесі оволодіння спеціальною математичною термінологією, засвоєння пропонованого навчального теоре-тичного і практичного матеріалу. Продемонстровано співпрацю між викладачем та іноземними слуха-чами підготовчого відділення, яка має сприяти формуванню в них уміння виокремлювати головне, запи-сувати короткий конспект за допомогою математичної символіки, слухати і розуміти матеріал лекції українською мовою, розбирати на практиці багато прикладів, які надалі їм будуть потрібні для вступу до університету.uk
dc.description.abstractThe article considers methodical methods of formation of the mathematical language with the help of texts during the study of foreign students in the preparatory department, as well as the main problems that arise in the process of teaching mathematics to foreign students studying in Ukrainian. The urgency of the problem of formation of the mathematical language in foreign students is due to the requirements for the implementation of the mathematical competence model of the graduate of а higher education institution. The main problems of foreign students who came to Ukraine to gain knowledge are: poor knowledge of Ukrainian and mathematical language in a non-native language, low level of basic school training. Therefore, the solution of this problem is based on the main methods of forming mathematical language during the training of students in the preparatory department of technical free speech such as ensuring the adaptation of students to the conditions of another environment, the acquaintance with the mathematical language and the correctness of its use in the future. The authors have developed tasks, the work on which is aimed at forming of mathematical vocabulary in a non-native language of foreign students of the preparatory department of the а higher education institution. There are some types of practical tasks that allow you to study the material from simple to difficult. A survey of foreign students of the preparatory department was conducted to find out which form of organization of the educational process more effectively contributes to the formation of language mathematical competence in lessons. The methods of forming the mathematical language of foreign students of the preparatory department of the Technical University are also offered. The results of the study are aimed at identifying educational and cognitive difficulties experienced by this category of students, their mastery of special mathematical terminology, mastering the proposed educational theoretical and practical material. The cooperation between the teacher and foreign students of the preparatory department is shown, which is aimed at forming in them the ability to highlight the main points, write a short synopsis with mathematical symbols, listen to and understand the lecture material in Ukrainian, analyze in practice many examples that will be needed in the future to enter the university.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМала академія наук Україниuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Малої академії наук України. № 1 : 29-38.uk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectматематична моваuk
dc.subjectзасоби розвитку математичної мовиuk
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.subjectforeign studentsen
dc.subjectmathematical languageen
dc.subjectmeans of mathematical language developmenten
dc.subjectteaching methodsen
dc.titleМетодичні прийоми формування математичної мови в іноземних слухачів підготовчого відділення технічного ЗВОuk
dc.title.alternativeMethodological techniques of the formation of the mathematical language in foreign listeners of the preparatory department of the technical universityen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc372.851:3
dc.identifier.doi0.51707/2618-0529-2022-23-04


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію