Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorKlіeopa, I. A.en
dc.contributor.authorPetruk, V. A.en
dc.date.accessioned2022-08-25T11:29:55Z
dc.date.available2022-08-25T11:29:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПетрук В. А. Ігровий колоквіум "Лабіринт" в умовах змішаного навчання вищої математики студентів технічного ЗВО [Текст] / І. А. Клєопа, В. А. Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2022. – Вип. 63. – С. 192-202.uk
dc.identifier.issn2412-1142
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35729
dc.description.abstractВ статті розглядаються можливості використання ігрових форм в умовах змішаного навчання для розвитку складовихматематичної компетентності майбутніх фахівців з вищою технічною освітою, а саме,модульний ігровий колоквіум «Лабіринт» для закріплення та контролю набутих теоретичних знань з вивчених розділів «Лінійна алгебра», «Векторна алгебра та елементи аналітичної геометрії» 1 навчального модуля у першому семестрі на першому курсі навчання технічного університету. Апробація розробленого ігрового колоквіуму виявила низку позитивних і негативних проблем, щовиникають під час змішаного навчання, коли воно відбувається фрагментарно в аудиторіях, а переважно вонлайн. З`ясовано напрями можливого розвитку навичоксамостійно-пізнавальної діяльності, що,насамперед,основана на мотивації студентів до вивчення фундаментальної дисципліни, спрямованої донабуття математичної компетентності, щоє базовою основою для майбутньої фахової компетентності. Зроблені висновки про те, що змішане навчання не є ідентичним до дистанційного або заочної форми навчання. Встатті подановідомостіщодо розробок,присвячених формуванню і розвитку базового рівня професійної компетентності і мобільності майбутніх фахівців,зокрема і з використанням ігрових форм навчання, розвиток яких розпочався у 80-роках минулого століття. Наведено посилання на розробки кафедри вищої математики Вінницького національного технічного університету(ВНТУ), де накопичений величезний досвід створення та впровадження інтерактивних методів навчання студентів технічних закладів, що представлено у монографіях, окремих наукових статтях та навчально-методичних посібниках. Це може бути в нагоді для створення,в сучасних умовах змішаного навчання,інтерактивних методів і технологій не тільки в процесі викладання вищої математики. Запропонованосценарій проведення створеного та впровадженого ігрового колоквіуму «Лабіринт» під час онлайн-навчання. Наведено результатипорівняльного аналізу в споріднених потоках студентів під час навчання розділів «Лінійна алгебра», «Векторна алгебра та елементи аналітичної геометрії» у першому семестрі першого курсу наприкінці 1 модуля в ігровій формі запропонованого колоквіуму «Лабіринт» та звичайного тест-колоквіуму в системі JetIQ ВНТУuk
dc.description.abstractThe article deals with the possibilities of using game forms in the conditions of mixed learning for developing mathematical competence of future specialists with higher technical education, namely the module game colloquium "Labyrinth" for consolidation and control of the acquired theoretical knowledge in the studied sections "Linear Algebra", "Vector Algebra and elements of Analytical Geometry" of the 1st module in the first semester in the first year of the technical university. Testing the developed game colloquium revealed a number of positive and negative problems arising during mixed learning, when it takes place fragmentarily in classrooms, and most of it online. The areas of possible development of skills of independent-cognitive activity, which is primarily based on motivating students to study a fundamental subject aimed at the acquisition of mathematical competence, which is the basic foundation for future professional competence, were revealed. It is concluded that the mixed learning is not identical to remote or extra-mural learning. The work shows data on the developments devoted to forming and developing the basic level of professional competence and mobility of future specialists with higher technical education, including the use of game forms of learning, which are part of innovative methods, the development of which began rapidly in the 80s of last century. There are references to the developments of the Higher Mathematics Department at the Vinnytsia National Technical University where there is a huge experience of creation and introduction of interactive methods of teaching higher mathematics to students of technical schools, including game forms from different sections. This can be useful for creating interactive methods and technologies not only in the process of teaching higher mathematics in modern conditions of the mixed learning. This is presented in monographs, selected scientific articles and training and methodical manuals. The article also describes the algorithm of the created and implemented game colloquium "Labyrinth" during online learning. The results of a survey of students on the results of module 1 in the first semester, when the training took place in the classroom, and module 2 of the same semester, when they had been learning online, are presented. In addition, there is a comparative characteristic of the results of the survey, concerning the testing in the game form of the suggested colloquium "Labyrinth" in the first module, and conventional test-colloquium in JetIQ system, held already 6 years at the Faculty of Computer Systems and Automatics VNTU.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 63 : 192-202.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні наукиuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk
dc.subjectігровий колоквіумuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectтехнічні заклади вищої освітиuk
dc.subjectmixed learningen
dc.subjectremote learningen
dc.subjectinteractive learning technologiesen
dc.subjectgame colloquiumen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjecttechnical institutions of higher educationen
dc.titleІгровий колоквіум "Лабіринт" в умовах змішаного навчання вищої математики студентів технічного ЗВОuk
dc.title.alternativeThe game colloquium "Labyrinth" in the mixed learning of higher mathematics of students of technical higher education institutionsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.identifier.doi10.31652/2412-1142-2022-63-192-202


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію