Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorСтаніславенко, Євген
dc.contributor.authorРейда, Олександр
dc.contributor.authorДенисюк, Алла
dc.contributor.authorКотлик, Сергій
dc.date.accessioned2022-10-06T11:27:15Z
dc.date.available2022-10-06T11:27:15Z
dc.date.issued2022-10-05
dc.identifier.citationСтаніславенко Є. Г., Романюк О.Н., Денисюк А.В., Рейда О.М., Котлик С.В. Етапи розробки персонажів у відеоіграх. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід До комунікації / Матеріали II Всеукраїнської науково -технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 29-30 вересня 2022 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ , 2022 р. – С.145-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35805
dc.description.abstractПроаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОНТУuk_UA
dc.subjectрендерингuk_UA
dc.subjectперсонажuk_UA
dc.subjectЕтапи розробки персонажівuk_UA
dc.titleЕтапи розробки персонажів у відеоіграх.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію