Етапи розробки персонажів у відеоіграх.
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Станіславенко, Євген | |
dc.contributor.author | Рейда, Олександр | |
dc.contributor.author | Денисюк, Алла | |
dc.contributor.author | Котлик, Сергій | |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T11:27:15Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T11:27:15Z | |
dc.date.issued | 2022-10-05 | |
dc.identifier.citation | Станіславенко Є. Г., Романюк О.Н., Денисюк А.В., Рейда О.М., Котлик С.В. Етапи розробки персонажів у відеоіграх. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід До комунікації / Матеріали II Всеукраїнської науково -технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 29-30 вересня 2022 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ , 2022 р. – С.145-149. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35805 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ОНТУ | uk_UA |
dc.subject | рендеринг | uk_UA |
dc.subject | персонаж | uk_UA |
dc.subject | Етапи розробки персонажів | uk_UA |
dc.title | Етапи розробки персонажів у відеоіграх. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.92 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
статті, матеріали конференцій