Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorSlobodianiuk, А. А.en
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2022-12-05T09:11:51Z
dc.date.available2022-12-05T09:11:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSlobodianiuk А. А. The Use of Information Technologies while Teaching English in Higher Educational Establishments [Electronic resource] / A. A. Slobodianiuk // Матеріали LI Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, м. Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/14642.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36064
dc.description.abstractThe scheme of organization of educational process while teaching English with the use of information technologies in higher educational establishments is considered.en
dc.description.abstractУ публікаціїї розглянуто схему організації навчального процесу вивчення англійської мови з використанням інформаційних технологій у вищих навчальних закладах.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/14642
dc.subjectforeign languageen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjecteffectiveen
dc.subjecttechnologiesen
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectактивізація діяльності студентів.uk
dc.titleThe Use of Information Technologies while Teaching English in Higher Educational Establishmentsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:811.111:004
dc.relation.referencesCuban, Larry. Oversold & Underused: Computers in the Classroom / Larry Cuban // Cambridge MA: Harvard University Press. – 2002.en
dc.relation.referencesNomass, Bassma. The Impact of Using Technology in Teaching English as a Second Language / Bassma Nomass // English Language and Literature Studies. – 2013. – 3 (1). – p. 111-116.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію