Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМосковчук, О. С.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorMoskovchuk, O. S.en
dc.contributor.authorStoliarenko, Ol. V.en
dc.contributor.authorStoliarenko, Ok. V.en
dc.date.accessioned2022-12-15T07:48:54Z
dc.date.available2022-12-15T07:48:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМосковчук О. С. Педагогічні умови формування креативності як складової соціокультурної компетентності фахівця [Текст] / О. С. Московчук, Ол. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2022. – Вип. 65. – С. 166–172.uk
dc.identifier.issn2412-1142
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36122
dc.description.abstractНаш час характеризується нескінченним і потужним інформаційним потоком, що зумовлює інноваційні зміни в усіх сферах життя суспільства. У зв`язку зі складними процесами, що стосуються інформатизації та цифровізації суспільства, змінюються вимоги до компетенцій сучасних фахівців. У новому державному освітньому стандарті прописані компетенції, якими повинен володіти педагог. Крім основних, базових компетенцій, які передбачають загальні фахові знання, важливими для ефективної і продуктивної праці визнані інформаційна, комунікативна, правова, креативна, рефлексивна, соціальна, соціокультурна, конфліктологічна. У статті наведено результати аналізу наукової літератури з метою визначення рівня дослідженості проблеми формування соціокультурної компетентності, зокрема креативності як її складової. У статті розглядається структура креативності фахівця, що здійснює професійну діяльність у межах освітніх програм закладу вищої освіти, акцентовано увагу на тих професійно важливих особистісних якостях, знаннях та вміннях, що забезпечують готовність до нестандартних підходів до вирішення складних педагогічних ситуацій, здатність до конструктивної адаптації класичних алгоритмів дій до актуальних викликів часу. З`ясовано, що креативність як здатність до творчості, продукування нових ідей, уміння відходити від традиційних схем модернізує зміст соціальної взаємодії, забезпечуючи можливість майбутньому вчителеві відповідати на запити сьогодення. Наголошено на тому, що креативність виступає базисною засадою проведення вчителем ефективної науково-дослідної роботи, систематичного вдосконалення змісту та методів навчання, накопичення наукової та навчальної інформації, налагодження продуктивної роботи в команді, спрямованої на вирішення актуальних педагогічних проблем. Креативна особистість прагне до подолання шаблону та формальності в стосунках з вихованцями, виявляє готовність до створення принципово нових ідей, пов`язаних з навчанням і вихованням підростаючого покоління.uk
dc.description.abstractOur time is characterized by an endless and powerful flow of information, which leads to innovative changes in all spheres of society. Due to the complex processes related to informatization and digitalization of society, the requirements for the competencies of modern specialists are changing. The new state educational standard prescribes the competencies that a teacher must have. In addition to the basic, basic competencies, which provide general professional knowledge, important for effective and productive work are informational, communicative, legal, creative, reflective, social, socio-cultural, conflict. The article presents the results of the analysis of the scientific literature in order to determine the level of research on the problem of formation of socio-cultural competence, in particular creativity as its component. The article considers the structure of creativity of a specialist who carries out professional activities within the educational programs of higher education, focuses on those professionally important personal qualities, knowledge and skills that provide readiness for non-standard approaches to solving complex pedagogical situations, ability to constructively adapt classical algorithms actions to the actual challenges of the time. It was found that creativity as the ability to create, produce new ideas, the ability to move away from traditional schemes modernizes the content of social interaction, providing an opportunity for future teachers to meet the demands of today. It is emphasized that creativity is the basic principle of effective research work by teachers, systematic improvement of content and teaching methods, accumulation of scientific and educational information, establishing productive teamwork aimed at solving pressing pedagogical problems. Creative personality seeks to overcome the pattern and formality in relationships with students, shows a willingness to create fundamentally new ideas related to the teaching and education of the younger generation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 65 : 166–172.uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectособисті якостіuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectфахівецьuk
dc.subjectcreativityen
dc.subjectpersonal qualitiesen
dc.subjectsociocultural competenceen
dc.subjectpedagogical conditionsen
dc.subjectformationen
dc.subjectspecialisten
dc.titleПедагогічні умови формування креативності як складової соціокультурної компетентності фахівцяuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for formation of creativity as a component of socio-cultural competence of a professionalen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc377/378.091.33(06)
dc.identifier.doi10.31652/2412-1142


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію