Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПопов, В. О.uk
dc.contributor.authorВойцехівський, О. В.uk
dc.date.accessioned2023-01-20T09:02:01Z
dc.date.available2023-01-20T09:02:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПопов В. О. Раціональний метод розширення габариту вузьких сталезалізобетонних мостів з неповним перекриттям руху [Текст] / В. О. Попов, О. В. Войцехівський // Тези доповіді на міжнародній конференції «Впровадження інноваційних матеріалів і технологій при проектуванні, будівництві та експлуатації об'єктів транспортної інфраструктури в рамках програми «Велике Будівництво». Київ, 24-25.11.2022. – 2022. – С. 166-170.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36215
dc.description.abstractУ науковій роботі набув подальшого розвитку метод реконструкції автодорожніх мостів. Запропоновано оригінальний метод розширення вузьких сталезалізобетонних мостів шляхом двобічної прибудови сталевих просторових блоків, які, разом з вихідною конструкцією, утворюють надійний, геометрично незмінюваний конструктив. Наведений науковий матеріал проілюстрований реальним прикладом мостової споруди у смт. Дашів Вінницької області. Надійність конструкції посиленої споруди, виконаної за таким методом підтверджено ґрунтовним аналізом напружено-деформованого стану моделей, виконаних методом скінчених елементів та відповідними міцнісними розрахунками. Розроблено технологічну послідовність виконання робіт з реконструкції без повної зупинки експлуатації мосту, яка може бути поширена на подібні мостові споруди та реалізована в умовах профільної будівельної установи.uk
dc.description.abstractВ данной научной работе получил дальнейшее развитие метод реконструкции автодорожных мостов. Предложен оригинальный метод расширения узких сталежелезобетонных мостов путем двусторонней пристройки металлических пространственных блоков, которые, вместе с исходной конструкцией, образуют надежный, геометрически неизменяемый конструктив. Приведенный научный материал проиллюстрирован реальным примером мостового сооружения в пгт. Дашев Винницкой области. Надежность конструкций усиленного сооружения, выполненной таким способом, подтверждена глубоким анализом напряженно-деформированного состояния модели, выполненного методом конечных элементов и соответствующими прочностными расчетами. Разработана технологическая последовательность выполнения работ по реконструкции без полной остановки эксплуатации моста, которая может быть распространена на подобные мостовые сооружения и реализована в условиях профильной строительной организации.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний транспортний університетuk
dc.relation.ispartofТези доповіді на міжнародній конференції «Впровадження інноваційних матеріалів і технологій при проектуванні, будівництві та експлуатації об`єктів транспортної інфраструктури в рамках програми «Велике Будівництво». Київ, 24-25.11.2022.uk
dc.subjectсталезалізобетонний містuk
dc.subjectпролітна будоваuk
dc.subjectпросторова сталева фермаuk
dc.subjectнапружено-деформований станuk
dc.titleРаціональний метод розширення габариту вузьких сталезалізобетонних мостів з неповним перекриттям рухуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc624.21.016


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію