dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-04-18T09:19:57Z | |
dc.date.available | 2023-04-18T09:19:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Коваленко, О. О. Моделі гейміфікації в системах управління навчанням [Текст] : монографія / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук. – Вінниця : ВНТУ, 2023. – 85 с. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-927-2 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36758 | |
dc.description.abstract | Запропонована комплексна модель поєднання визначення рівня активності студента, яка базується на нарахування балів за різні активності в електронному освітньому інформаційному середовищі (ЕОІС) з елементами гейміфікації для різних дисциплін. У ній використані моделі окталізу, Problem-Based Learning, концепції супроводження геймінгом процесів навчання. Модель спрямована на підвищення рівня мотивації та покращення.
Монографія містить результати досліджень моделей гейміфікації для систем управління навчанням та освітніх платформ різного типу.
Запропонована комплексна модель поєднання визначення рівня активності студента, яка базується на нарахування балів за різні активності в електронному освітньому інформаційному середовищі (ЕОІС) з елементами гейміфікації для різних дисциплін. У ній використані моделі окталізу, Problem-Based Learning, концепції супроводження геймінгом процесів навчання. Модель спрямована на підвищення рівня мотивації та покращення результатів навчання у здобувачів вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | The monograph contains results of research of gamification models for learning management systems (LMS) and educational platforms of various types.
A hybrid model of the combination of determining the student`s activity level is proposed. This model is based on awarding points for various activities in an electronic environment with elements of gamification for various disciplines. It uses octalysis models, problem-based learning (PBL), the concept of supporting learning processes with gaming. The model is aimed at increasing the level of motivation and improving the learning outcomes of students of higher education.
The improved octalysis model for the gamification module in LMS differs the known ones by application of a systematic approach to the development of activity monitoring projections and interaction it in a game form, by recording the activity of participants in the form of indicators and forming on base of it recommendations for taking into account these types of activity by the teacher when evaluating learning outcomes. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | геймінг | uk |
dc.subject | модель окталізу | uk |
dc.subject | система управління навчанням | uk |
dc.subject | моніторинг освітньої активності | uk |
dc.subject | модель PBL | uk |
dc.title | Моделі гейміфікації в системах управління навчанням | uk |
dc.type | Monograph | |
dc.identifier.udc | 004.5+378 | |