Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛіщинська, Л. Б.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorНікітчук, А. А.uk
dc.date.accessioned2023-04-21T11:37:06Z
dc.date.available2023-04-21T11:37:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛіщинська Л. Б. Електронна книга як база знань відкритих дистанційних курсів [Текст] / Л. Б. Ліщинська, О. О. Коваленко, А. А. Нікітчук // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції, 28-29 листопада 2022 р. – Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ, 2022. – С. 131-135.uk
dc.identifier.isbn978-617-7422-20-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36793
dc.description.abstractСтруктура дистанційного курсу базується на використанні спеціальних баз знань, які представлють його зміст. Серед таких баз знань можна виділити: електронну книгу (посібник, підручник, практикум), що містить основні теоретичні знання та практичні завдання; симулятор, відео- та аудіо файли, спеціальні структуровані схеми для зберігання базових знань попередніх курсів або/і тем у вигляді графіки, схем тощо. Крім того, конструктор дистанційних курсів містить цілий ряд шаблонів для використання. До них відносяться шаблони для розміщення баз знань; створення тестів; виконання завдань, формування статусів гейміфікації тощо. Результатами дослідження є формування баз знань відповідно до дисципліни в системі JetIQ та їх розвиток у відкритому дистанційному курсі на основі запропонованого конструктора. SMART метод дозволив удосконалити класифікацію баз знань та інструментарій для їх створення.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofЕлектронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції, 28-29 листопада 2022 р. : 131-135.uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectбаза знаньuk
dc.subjectSMARTuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectконструктор дистанційних курсівuk
dc.titleЕлектронна книга як база знань відкритих дистанційних курсівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesФедорук П.І., Дутчак М.С. Побудова бази знань адаптивної системи дистанційного навчання на основі фреймової та продукційної моделей представлення знань. Управляющие системы и машины. 2012, № 5, С. 3-15uk
dc.relation.referencesKovalenko O., Palamarchuk Y., Yatskovska R. Assessing the level of maturity of the automated management system of a higher education institution, 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 22–25 верес. 2021. IEEE, 2021. https://doi.org/10.1109/csit52700.2021.9648663en
dc.relation.referencesConditions of learning (Robert Gagne). instructionaldesign.org. URL:https://www.instructionaldesign.org/theories/conditions learning/ (дата зверн ен-ня: 01.11.2022).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію