Comparison of educational development trends in Ukraine and Great Britain
Автор
Nykyporets, S. S.
Stepanova, I. S.
Herasymenko, N. V.
Ibrahimova, L. V.
Medvedieva, S. O.
Никипорець, С. С.
Степанова, І. С.
Герасименко, Н. В.
Ібрагімова, Л. В.
Медведєва, С. О.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Анотації
The article provides a comprehensive analysis and comparison of the key trends, factors, and innovations shaping the development of education systems in both countries. By examining their historical backgrounds, current policies, pedagogical approaches, curriculum design, and educational outcomes, as well as the role of technology and internationalization, the article offers valuable insights into the strengths and weaknesses of each system and potential strategies for improvement and collaboration between the two countries. У статті представлено комплексний аналіз та порівняння ключових тенденцій, чинників та інновацій, що формують розвиток систем освіти обох країн. Досліджуючи їх історичне походження, поточну політику, педагогічні підходи, розробку навчальної програми та освітні результати, а також роль технологій та інтернаціоналізації, стаття пропонує цінну інформацію про сильні та слабкі сторони кожної системи та потенційні стратегії вдосконалення та співпраці між двома країнами.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36869