Semiotic approach in teaching English to students of power engineering in non-linguistic universities
Анотації
Семіотичний підхід до викладання англійської мови останнім часом привертає все більше уваги, оскільки він
пропонує комплексний і цілісний спосіб розвитку мовних навичок. Цей підхід підкреслює важливість розуміння
мови як системи знаків і символів і спирається на теорію семіотики, щоб допомогти студентам покращити
розуміння різних знакових систем, які складають мову. У цій статті досліджується застосування
семіотичного підходу до викладання англійської мови для студентів, що спеціалізуються в галузі енергетики в
нелінгвістичному університеті. Обговорюються різні техніки, які можна використовувати, щоб допомогти
студентам розвинути свої мовні навички, включаючи використання наочних посібників, автентичних
матеріалів і контекстуальний аналіз. Також підкреслюються переваги семіотичного підходу в розвитку
комунікативних навичок студентів і покращенні їхнього розуміння англійської мови. Ця стаття містить
практичну та ефективну основу для вчителів, які прагнуть застосувати семіотичний підхід до викладання
англійської мови в нелінгвістичних університетах The semiotic approach to teaching English has gained increasing attention in recent years, as it offers a comprehensive and holistic way of developing language skills. This approach emphasizes the importance of understanding language as a system of signs and symbols, and draws on the theory of semiotics to help students develop their understanding of the different sign systems that make up the language. In this article, we explore the application of the semiotic approach to teaching English to students of power engineering in non-linguistic universities. We discuss the various techniques that can be used to help students develop their language skills, including the use of visual aids, authentic materials, and contextual analysis. We also highlight the benefits of the semiotic approach in developing students` communication skills and enhancing their understanding of the English language. This article provides a practical and effective framework for teachers who are looking to apply the semiotic approach to teaching English in non-linguistic university settings.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36874