• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2023)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LII НТКП ВНТУ (2023)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2023)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Incidental and intentional vocabulary learning within esp format

Автор
Stepanova, I. S.
Степанова, І. С.
Дата
2023
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2023) [264]
Анотації
This article explores the concepts of incidental and intentional vocabulary learning within the context of English for Specific Purposes (ESP). It highlights the key characteristics of each approach, emphasizing the significance of combining both methods to optimize vocabulary acquisition in specialized domains. Incidental learning occurs naturally through exposure to authentic materials and situations, while intentional learning involves conscious effort and targeted practice. The article further discusses the benefits and drawbacks of each method, ultimately suggesting that a balanced approach to vocabulary learning is crucial for successful communication in specific professional fields. By integrating both incidental and intentional learning strategies, ESP learners can develop a robust and contextually relevant vocabulary base.
 
У цій статті досліджуються концепції випадкового та навмисного вивчення лексики в контексті англійської мови спеціального призначення (ESP). В ній висвітлюються ключові характеристики кожного підходу, наголошується на важливості поєднання обох методів для оптимізації засвоєння словникового запасу в спеціалізованих областях. Випадкове навчання відбувається природним шляхом через контакт з автентичними матеріалами та ситуаціями, тоді як навмисне навчання передбачає свідомі зусилля та цілеспрямовану практику. Далі в статті обговорюються переваги та недоліки кожного методу, зрештою припускаючи, що збалансований підхід до вивчення лексики є вирішальним для успішного спілкування в конкретних професійних сферах. Інтегруючи як випадкові, так і навмисні стратегії навчання, ті, хто вивчає англійську мову спеціального вжитку, можуть створити надійну та контекстуально релевантну лексичну базу.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37088
Відкрити
124697.pdf (287.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ