Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЗавальнюк, Є. К.uk
dc.contributor.authorКоробейнікова, Т. І.uk
dc.date.accessioned2023-11-17T17:27:27Z
dc.date.available2023-11-17T17:27:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЗавальнюк Є.К., Романюк О.Н., Коробейнікова Т.І.. Високопродуктивне нейромережеве зафарбовування тривимірних фігур на основі моделі PIX2PIX. Прикладні питання математичного моделювання т. 6, № 1, 2023.-С. 54- 65.uk_UA
dc.identifier.issn2618-0332
dc.identifier.issn2618-0340
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38308
dc.description.abstractУ статті розроблено двоетапну систему з генеративних нейромереж для зафарбовування тривимірних фігур. Проаналізовано переваги й недоліки стандартних підходів до рендерингу тривимірних зображень. Опи- сано особливості нейронного рендерингу. Розглянуто нейромережеві напрями генерації зафарбованих зобра- жень із геометричних даних фігур і двовимірних ескізів, отримання геометричних даних із зображень. Опи- сано особливості будови й використання генеративних змагальних нейромереж для формування зображень. Обґрунтовано необхідність розробки нових методів нейронного рендерингу для підвищення продуктивності зафарбовування поверхонь тривимірних фігур. Описано запропоновану систему нейромережевого зафарбову- вання фігур, що включає моделі Pix2Pix, для формування зображень і покращення їх якості. Розроблено набір для тренування нейромережі на основі масиву фігур ShapeNet. Запропоновано об’ємне подання інформації про вершини фігури, що використовується на вході нейромережевої системи. Описано архітектури генератора й дискримінатора Pix2Pix для зафарбовування фігур. Наведено інформацію про тривалість тренування ней- ромережі та використані метрики похибки. Побудовано графік зміни похибок дискримінатора й генератора під час тренування Pix2Pix для зафарбовування фігур. За допомогою метрики SSIM і тестового набору фігур обчислено рівень якості генерації зображень. Описано архітектури генератора та дискримінатора Pix2Pix для покращення якості й масштабування генерованих зображень. Побудовано графік зміни метрик поми- лок генератора та дискримінатора під час тренування Pix2Pix для підвищення якості зображень. Наведено приклади згенерованих двоетапною нейромережевою системою зображень зафарбованих фігур. На основі метрики SSIM оцінено якість згенерованих на другому етапі системи зображень. Порівняно швидкість зафарбовування фігур за допомогою запропонованої системи й рендера Blender Eevee. Розроблена нейромере- жева система дає змогу генерувати реалістичні зображення та підвищити продуктивність зафарбовування поверхонь фігур.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрендеринг,uk_UA
dc.subjectнейронний рендеринг,uk_UA
dc.subjectPix2Pixuk_UA
dc.subjectPix2Pixuk_UA
dc.subjectгенеративні нейромережіuk_UA
dc.subjectзгорткові нейромережі.uk_UA
dc.titleВИСОКОПРОДУКТИВНЕ НЕЙРОМЕРЕЖЕВЕ ЗАФАРБОВУВАННЯ ТРИВИМІРНИХ ФІГУР НА ОСНОВІ МОДЕЛІ PIX2PIXuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію