LIII НТКП ВНТУ (2024): Recent submissions
Now showing items 601-620 of 859
-
Особливості функціонування сучасних підприємств за умов невизначеності
(ВНТУ, 2024)Розкрито необхідність впровадження системи ризик-менеджменту в сучасному бізнес-середовищі. Розглянуто поняття невизначеності середовища діяльності підприємства. Проведено аналіз сутності та природи загроз і ризиків. ... -
Дослідження вподобань клієнтів телекомунікаційних послуг в Україні
(ВНТУ, 2024)В статті проведено опитування респондентів для розуміння вимог клієнтів до товарів та послуг мобільних операторів. -
Характеристика спільних підприємств у сучасних умовах
(ВНТУ, 2024)У статті охарактеризовано спільні підприємства в сучасних реаліях розвитку країни задля прискорить виходу з економічної кризи та забезпечення інтеграції України у світовий економічний простір. Розглянуто систему оцінки ... -
Особливості управління виробничим підприємством: концепція, еволюція, автоматизація
(ВНТУ, 2024)В рамках дослідження розкриваються особливості управління виробничим підприємством, зокрема надається порівняння двох найбільш популярних концепцій, викладається перелік найбільш поширених типів виробничих процесів та ... -
Дослідження вітчизняного ринку книговидання та його структурних елементів
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку книговидання та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами ринку, здійснено оцінку конкуренції. В роботі ... -
Якість продукції на підприємстві: сутність, фактори впливу на управління
(ВНТУ, 2024)В тезах розглядаються основні трактування понять «якість» та «якість продукції». Наведено основні фактори впливу на управління якістю продукції на підприємстві. -
Сучасний етап розвитку вітчизняного ринку органічної продукції
(ВНТУ, 2024)Проаналізовано сучасний етап формування ринку органічної продукції в Україні, визначено основні проблеми і напрями його розвитку. -
Роль реклами у формуванні ідентичності та самосвідомості споживача
(ВНТУ, 2024)Розглядається вплив реклами на формування ідентичності та самосвідомості споживача, Також вплив реклами на психіку людини в цілому. -
Особливості управління рентабельністю підприємства під час воєнного стану
(ВНТУ, 2024)В даній роботі було розглянуто основні аспекти управління рентабельністю підприємства, обґрунтовано важливість показника рентабельності в фінансово-господарську діяльність підприємства та визначено особливості управління ... -
Директ-маркетинг у різних країнах світу. Методичні підходи до планування директ- маркетингу
(ВНТУ, 2024)У публікації розглядається важливий аспект маркетингу - директ-маркетинг, та його різні методичні підходи до планування, враховуючи особливості країн світу. Зазначено, що ефективність директ-маркетингу значно залежить від ... -
Дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема сегменту «Мass Мarket»
(ВНТУ, 2024)Здійснено дослідження ринку одягу та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами діяльності ринку, здійснено оцінку конкуренції. В ... -
Рольовий підхід у формуванні команд як фактор розвитку організаційної поведінки
(ВНТУ, 2024)В статті висвітлена проблема розвитку організаційної поведінки в аспекті її групової компоненти. Досліджені різні концепції застосування рольового способу формування команд. Виокремлені базові концепції командних ролей, ... -
Покращення системи управління проєктами на основі технологій Jira та Trello
(ВНТУ, 2024)Технології Jira та Trello відомі своєю ефективністю у сфері управління проєктами, але їхні можливості та переваги залишаються недостатньо вивченими, отже в дослідженні здійснюється аналіз поточного стану управління ... -
Комплексна оцінка ефективності логістичної діяльності підприємства
(ВНТУ, 2024)Досліджено різні методичні підходи до визначення та оцінки ефективності логістичних операцій у сучасних умовах, виокремлено їхні переваги та недоліки. Крім того, в ній пропонується новий метод оцінки ефективності та ... -
Development of the approach to the organization of air defense against drones on the battlefield
(ВНТУ, 2024)The basic rules for organizing the defense of one’s positions against attacks by enemy drones on and near the front line is described. Prospective directions for the organization of complex, hierarchical, and echeloned air ... -
Удосконалення механізму постачанняі на підприємстві з використанням сучасних ERP-систем
(ВНТУ, 2024)Даний дослід присвячений вивченню і розвитку механізмів управління постачанням на підприємствах з використанням сучасних ERP-систем. Результати цього дослідження сприятимуть розумінню потенційних переваг та викликів у ... -
Мотивація персоналу в організаціях
(ВНТУ, 2024)У статті мотивація персоналу розглядається як функція в системі управління організацією, яка відіграє особливу роль у активізації професійного, інтелектуального та інноваційного потенціалу працівників організації.. -
Аналіз особливостей управління персоналом підприємств ІТ-галузі
(ВНТУ, 2024)В роботі розглянуто особливості управління персоналом підприємств ІТ-галузі на прикладі ТОВ «Епам Системз» -
Strategic аnalysis of Lenovo сompany
(ВНТУ, 2024)This report provides a comprehensive analysis of Lenovo's strategic journey, divided into distinct stages: its initial development, the pivotal IBM acquisition phase, and the current period. During its formative stage, ... -
Процес формування стратегії розвитку підприємства
(ВНТУ, 2024)У статті розглянуто етапи формування стратегії розвитку підприємства. Представлено змістовне наповнення цих етапів. Запропоновано здійснювати вибір стратегії на підставі інтегрального показника рівня розвитку підприємства.