• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Директ-маркетинг у різних країнах світу. Методичні підходи до планування директ- маркетингу

Автор
Кукель, Г. С.
Волос, Н. М.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [368]
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024) [102]
Анотації
У публікації розглядається важливий аспект маркетингу - директ-маркетинг, та його різні методичні підходи до планування, враховуючи особливості країн світу. Зазначено, що ефективність директ-маркетингу значно залежить від культурних, економічних та соціальних факторів, які впливають на споживачів. Розглядаються стратегії адаптації та стандартизації для різних ринків, а також важливі аспекти споживацької поведінки та споживчої психології, які враховуються при плануванні прямих маркетингових умов у різних країнах.
 
The publication considers an important aspect of marketing - direct marketing, and its various methodological approaches to planning, taking into account the peculiarities of countries of the world. It is noted that the effectiveness of direct marketing is significantly dependent on cultural, economic and social factors that influence consumers. The article considers strategies of adaptation and standardisation for different markets, as well as important aspects of consumer behaviour and consumer psychology, which are taken into account when planning direct marketing conditions in different countries.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42088
Відкрити
20159.pdf (421.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ