Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКукель, Г. С.uk
dc.contributor.authorВолос, Н. М.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:34Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКукель Г. С., Волос Н. М. Директ-маркетинг у різних країнах світу. Методичні підходи до планування директ- маркетингу. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20159.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42088
dc.description.abstractУ публікації розглядається важливий аспект маркетингу - директ-маркетинг, та його різні методичні підходи до планування, враховуючи особливості країн світу. Зазначено, що ефективність директ-маркетингу значно залежить від культурних, економічних та соціальних факторів, які впливають на споживачів. Розглядаються стратегії адаптації та стандартизації для різних ринків, а також важливі аспекти споживацької поведінки та споживчої психології, які враховуються при плануванні прямих маркетингових умов у різних країнах.uk
dc.description.abstractThe publication considers an important aspect of marketing - direct marketing, and its various methodological approaches to planning, taking into account the peculiarities of countries of the world. It is noted that the effectiveness of direct marketing is significantly dependent on cultural, economic and social factors that influence consumers. The article considers strategies of adaptation and standardisation for different markets, as well as important aspects of consumer behaviour and consumer psychology, which are taken into account when planning direct marketing conditions in different countries.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20159
dc.subjectдирект-маркетингuk
dc.subjectмотодичні підходиuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectрозсилкаuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectmethodological approachesen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmailingen
dc.subjectplanningen
dc.titleДирект-маркетинг у різних країнах світу. Методичні підходи до планування директ- маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію