Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-d ігор
dc.contributor.author | Колісниченко, Г. М. | |
dc.contributor.author | Рейда, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-16T15:10:56Z | |
dc.date.available | 2023-12-16T15:10:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Колісниченко Г. М., Рейда О.М. Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-d ігор. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця. – С. 128– 130. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38675 | |
dc.description.abstract | Розглянуто основні теоретичні відомості про графічні рушії. Наведені базові методи оптимізації графічних рушіїв, а також використані технології: Pygame, Python, бібліотека SDL. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | Python | uk_UA |
dc.subject | Pygame | uk_UA |
dc.subject | графічний рушій | uk_UA |
dc.title | Дослідження методів оптимізації графічних рушіїв 2-d ігор | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 316.77:379.828:004.9 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
статті, матеріали конференцій