Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСамарасінгхе, Д. С. В.
dc.contributor.authorРейда, О. М.
dc.date.accessioned2023-12-20T08:38:06Z
dc.date.available2023-12-20T08:38:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationД. С. В. Самарасінгхе, Рейда О.М. Дослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатків. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 20 – 21 листопада, 2023. Суми/Вінниця. – С. 243 – 246.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38721
dc.description.abstractРозроблено asset PoolManager для Unity3D, який призначений для оптимізації використання ресурсів системи. Основну оптимізацію яку виконує asset є фрагментація пам’яті. Призначення PoolManager полягає у створенні масиву об’єктів готових до використання в роботі програми. Принцип роботи якого полягає в тому, що заповнюється масив потрібних об’єктів до початку основної роботи програми, по заданим параметрам, та звертається до них в разі потреби. Створені об'єкти знаходяться в режимі вимкнення, такі об’єкти не потребують повторної ініціалізацій при їх використанні тобто при необхідності об’єкта, система не використовує пам'ять для його створення, а робить запит до PoolManager який виводить об’єкт з режиму вимкнення та видає його в користування програмі. Даний підхід вирішує проблему фрагментації пам'яті, яка ускладнює пошук вільних суміжних областей пам'яті а також надмірною витратою тактів процесора на операцій створення та знищення об'єктів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»uk_UA
dc.subjectPool Manageruk_UA
dc.subjectалокація пам'ятіuk_UA
dc.subjectбагатопоточністьuk_UA
dc.subjectUnity3Duk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.titleДослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc681.3.07


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію