Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorIbrahimova, L. V.en
dc.contributor.authorІбрагімова, Л. В.uk
dc.date.accessioned2024-01-08T11:58:11Z
dc.date.available2024-01-08T11:58:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationIbrahimova L. V. English teaching and learning during the COVID-19 crisis [Електронний ресурс] / L. V. Ibrahimova // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12389.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38917
dc.description.abstractШок кризи в освіті, викликаний COVID-19, був безпрецедентним. Це призвело до найбільшого в історії краху в системі освіти, що вплинуло на учнів та викладачів у всіх країнах та на всіх континентах. І все ж таки освітянське співтовариство виявилося стійким, створивши основу для відновлення. Ця криза стимулювала інновації в освітньому секторі. Ми побачили інноваційні підходи на підтримку безперервності освіти та навчання. Рішення для реалізації дистанційного навчання були розроблені завдяки суттєвій ролі вчителів та освітянського персоналу.uk
dc.description.abstractThe shock of the COVID-19 crisis on education has been unprecedented. It has created the largest disruption of education systems in history, affecting students and teachers in all countries and all continents. And yet, the education community has proved resilient, laying a groundwork for the rebound. This crisis has stimulated innovation within the education sector. We have seen innovative approaches in support of education and training continuity. Distance learning solutions were developed thanks to the essential role of teachers and education personnel.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12389
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectкриза освітиuk
dc.subjectcovid-19en
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectнавички викладанняuk
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectremote educationen
dc.subjecteducation crisisen
dc.subjectonline trainingen
dc.subjectteaching skillsen
dc.titleEnglish teaching and learning during the COVID-19 crisisen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc372.881.1
dc.relation.referenceshttps://mon.gov.ua/ua
dc.relation.referencesttps://www.britishcouncil.org.ua/
dc.relation.referenceswww.scientific-publications.net
dc.relation.referencesCapogna Stefania. E-learning uses. Risks and perspectives / Stefania Capogna // Journal of International Scientific Publications Educational Alternatives, ISSN 1314-7277, Volume 13, 2015.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію