dc.contributor.author | Ibrahimova, L. V. | en |
dc.contributor.author | Ібрагімова, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T11:58:11Z | |
dc.date.available | 2024-01-08T11:58:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ibrahimova L. V. English teaching and learning during the COVID-19 crisis [Електронний ресурс] / L. V. Ibrahimova // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12389. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38917 | |
dc.description.abstract | Шок кризи в освіті, викликаний COVID-19, був безпрецедентним. Це призвело до найбільшого в історії краху в системі освіти, що вплинуло на учнів та викладачів у всіх країнах та на всіх континентах. І все ж таки освітянське співтовариство виявилося стійким, створивши основу для відновлення. Ця криза стимулювала інновації в освітньому секторі. Ми побачили інноваційні підходи на підтримку безперервності освіти та навчання. Рішення для реалізації дистанційного навчання були розроблені завдяки суттєвій ролі вчителів та освітянського персоналу. | uk |
dc.description.abstract | The shock of the COVID-19 crisis on education has been unprecedented. It has created the largest disruption of education systems in history, affecting students and teachers in all countries and all continents. And yet, the education community has proved resilient, laying a groundwork for the rebound. This crisis has stimulated innovation within the education sector. We have seen innovative approaches in support of education and training continuity. Distance learning solutions were developed thanks to the essential role of teachers and education personnel. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12389 | |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | криза освіти | uk |
dc.subject | covid-19 | en |
dc.subject | онлайн-навчання | uk |
dc.subject | навички викладання | uk |
dc.subject | distance learning | en |
dc.subject | remote education | en |
dc.subject | education crisis | en |
dc.subject | online training | en |
dc.subject | teaching skills | en |
dc.title | English teaching and learning during the COVID-19 crisis | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 372.881.1 | |
dc.relation.references | https://mon.gov.ua/ua | |
dc.relation.references | ttps://www.britishcouncil.org.ua/ | |
dc.relation.references | www.scientific-publications.net | |
dc.relation.references | Capogna Stefania. E-learning uses. Risks and perspectives / Stefania Capogna // Journal of International Scientific Publications Educational Alternatives, ISSN 1314-7277, Volume 13, 2015. | en |