Потенціал андрагогічного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю
Abstract
У статті піднімається проблема покращання якості освітньої підготовки майбутніх фахівців технічного профілю в сучасних соціально-економічних умовах. Акцентується увага на необхідності розроблення методологічних підходів для реалізації завдань, що стоять перед вищою школою. Завдяки узагальненню наукових праць учених аналізуються потенційні можливості використання андрагогічного підходу. Зауважується необхідність відповідної підготовки викладачів і студентів до його впровадження в процес професійної підготовки майбутніх фахівців. The article raises the issue of improving the quality of educational training of future technical specialists in modern socio-economic conditions. Emphasis is placed on development of methodological approaches for the implementation of the tasks facing higher education. Due to the generalization of scientific works the potential possibilities of using the andragogical approach are analyzed. The need for appropriate training of teachers and students for its implementation in the process of professional training of future professionals is noted.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39058