dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Кожан, Н. М. | uk |
dc.contributor.author | Луцюк, В. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T12:15:14Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T12:15:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Принципи виховної діяльності в гуманістичних концепціях [Електронний ресурс] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко, Н. М. Кожан, В. О. Луцюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12201. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39066 | |
dc.description.abstract | Гуманістична спрямованість виховної роботи становить сутність нової парадигми особистісно орієнтованого виховання, в якій вихованець є основною педагогічною цінністю, центром освітнього процесу. Визначено принципи, якими керуються в гуманістичних концепціях виховання: принцип гуманізму, природовідповідності, культуровідповідності, інтеркультурності, свободо відповідності, ціннісної орієнтації Вказані принципи визначають особистісну орієнтованість і багатокомпонентність змісту виховання, що передбачає врахування інтересів вихованця в освітньому процесі, а також можливості у його моделюванні. Реалізація цих принципів підводить до побудови відповідної виховної системи, її змісту та організаційних форм. | uk |
dc.description.abstract | The humanistic orientation of educational work is the main part of a new paradigm of personality-oriented education, where the pupil is the main pedagogical value, the core of the educational process. The principles followed by humanistic concepts of education are defined: the principle of humanism, naturalness, cultural conformity, interculturality, freedom of conformity, value orientation. The implementation of these principles leads to the construction of an appropriate educational system, its content and organizational forms. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12201 | |
dc.subject | гуманістична спрямованість | uk |
dc.subject | гуманізм | uk |
dc.subject | принцип природовідповідності | uk |
dc.subject | принцип культуровідповідності | uk |
dc.subject | інтеркультурність | uk |
dc.subject | особистісна орієнтованість | uk |
dc.subject | humanistic orientation | en |
dc.subject | humanism | en |
dc.subject | the principle of naturalness | en |
dc.subject | the principle of cultural conformity | en |
dc.subject | interculturality | en |
dc.subject | personal orientation | en |
dc.title | Принципи виховної діяльності в гуманістичних концепціях | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 81´243 : 378 (477) | |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти: [Монографія]. Кн. 1. Людський вимір : історія, минуле і сучасність / О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2017. – 558 с. | uk |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та
методичний аспекти [Монографія]. Кн. 2. Методологія виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальноосвітньої школи / О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 408 с. | uk |
dc.relation.references | Stoliarenko O. V., Stoliarenko O. V. The Problem of Teaching Tolerance as a Leading Educational Value and the Basis of Productive Cross-Cultural Interaction // Pedagogica Rodziny (Family Pedagogy). – Spoleczna Academia Nauk, Lodz. –№ 9 (1), 2019. –123 p. – P. 57–66). www.spoleczna.pl. | en |
dc.relation.references | О. В. Столяренко. Європейський вимір реформування освіти на базі ідей антропоцентризму, виховання ціннісного ставлення до людини // Scientific and pedagogic internship “Challenges of molernization of pedagogical education in Ukraine and EU countries”: Internship proceedings, December 3–14, 2018/ Sandomierz. 108 p. – P. 97–101. | en |
dc.relation.references | Столяренко О. В. Ціннісна детермінація особистісної саморегуляції в гуманістичній парадигмі виховання. Ціннісне ставлення до людини в загальній стратегії виховання особистості/ О. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Виховання зростаючої особистості: ціннісний вимір: [Колективна монографія]/ за ред. О. М. Коберника. – Умань: Візаві, 2019. – 222 с. – С. 5–24, 75–93. | uk |
dc.relation.references | Столяренко Ок. В., Столяренко Ол. В. Антропологічна концепція в обґрунтуванні гуманістичних засад сучасного виховання // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Вип. 24. Том 2. – 212 с. – С.182-185. | uk |
dc.relation.references | Столяренко Ок. В., Столяренко Ол. В., Зубенко О. В. Засвоєння цінностей і формування у студентської молоді готовності до гуманістичної діяльності / Столяренко Ок. В., Столяренко Ол. В., Зубенко О. В // Інноваційна педагогіка: зб.наук.праць Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій, Одеса. – Вип. 13. – Т. 2, 2019. – С. 173–176. innovpedagogy.od.ua. | uk |