Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧерешнюк, О. І.uk
dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2024-01-19T13:50:56Z
dc.date.available2024-01-19T13:50:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧерешнюк О. І. Психологічна характеристика студенського віку [Електронний ресурс] / О. І. Черешнюк, М. Д. Прищак // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11535.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39079
dc.description.abstractУ роботі визначено та проаналізовано психологічні особливості студентського віку. Акцентовано увагу на дослідженні ролі самовизначення, професіоналізації та суб’єктності в розвитку особистості студента. Проаналізовано особливості професійного становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою.uk
dc.description.abstractThe psychological features of student age are determined and analyzed in the work. Emphasis is placed on the study of the role of self-determination, professionalization and subjectivity in the development of the student's personality. Peculiarities of professional development of a student 's personality as a future specialist with higher education are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11535
dc.subjectхарактеристика студентстваuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectпедагогічний процесуuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectcharacteristics of studentsen
dc.subjectstudenten
dc.subjectpedagogical processen
dc.subjectfuture professionalsen
dc.subjecthigher educationen
dc.titleПсихологічна характеристика студенського вікуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.03(075.8)
dc.relation.referencesЧернілевський Д. В. Педагогіка та психологія вищої школи : навч. посібник / Д. В. Чернілевський, М. І. Томчук. – Вінниця : Вінницький соціально-економічний інститут університету «Україна», 2006. – 402 с.uk
dc.relation.referencesПодоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320 с.uk
dc.relation.referencesСинякова В.Б. Професійне самовизначення особистості [Web Resource] – Access mode: http://kyivobl.man.gov.ua/zakhody/Poradi_psihologa/PROFESIJNE_SAMOVIZNACHENNJA_OSOBISTOSTIuk
dc.relation.referencesРоджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М. : Смысл, 2002. – 527 с.ru
dc.relation.referencesРоджерс К. Вчитися бути вільним / Роджерс К. // Гуманістична психологія: Антологія: навч. посібник: У 3-х т. – К. : Пульсари, 2001. Том 1: Гуманістичні підходи в західній психології ХХ ст. – С. 37 – 59.uk
dc.relation.referencesПрищак, М. Д. Педагогіка, психологія та методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 160 с.uk
dc.relation.referencesПодоляк Л.Г. Професіоналізація особистості студента як новоутворення студентського віку [Web Resource] – Access mode: https://studfile.net/preview/5319040/page:19/ru
dc.relation.referencesНікітіна І. В. Суб’єктне самовизначення молодої людини в період повноліття: монографія / Нікітіна І. В. – К. : КНТ, 2008. – 192 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію