• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Impact of artificial intelligence on digital marketing business

Автор
Shalak, R. V.
Slobodianiuk, А. А.
Шалак, Р. В.
Слободянюк, А. А.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Анотації
This research explores the transformative impact of artificial intelligence (AI) on digital marketing. Drawing insights various sources, we highlight key trends such as the rapid integration of AI into mainstream technologies. The analysis focuses on AI`s role in enhancing marketing strategies through predictive marketing, personalized content, and dynamic pricing. It concludes by emphasizing the advantages of AI in improving efficiency, targeting capabilities, and competitiveness within the digital marketing landscape.
 
В роботі досліджується трансформаційний вплив штучного інтелекту (ШІ) на цифровий маркетинг. Отримавши інформацію з різних джерел, ми висвітлюємо такі ключові тенденції, як швидка інтеграція штучного інтелекту в основні технології. Аналіз зосереджується на ролі штучного інтелекту в покращенні маркетингових стратегій за допомогою прогнозного маркетингу, персоналізованого контенту та динамічного ціноутворення. На завершення ми підкреслюємо переваги штучного інтелекту щодо підвищення ефективності, можливостей націлювання та конкурентоспроможності в цифровому маркетинговому середовищі.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41408
Відкрити
148208.pdf (271.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ